Posts by Fibo

    Jak sprawnie wykonać misje aby otrzymać licencję na rękawice - chodzi o postać nie ubraną nie bijącą. Misji nie zalicza w pt, pomysł z otruciem, uderzę jednego moba zanim otruje to ginę... czy jest jakiś inny sposób jak w miarę sprawnie dropnąć te itemy potrzebne do misji ?

    Witam kolegów i koleżanki


    Potrzebuję pomocy z piętrem na którym żadna z postaci nie może zginąć. Zdaję sobie sprawę z tego, że osoby które robią zodiak od X lat mają wprawę i wiedzą jak to przejść, ja natomiast jestem laikiem, chce chodzić na 8 postaci ale co z tego jak nie ważne co zrobię, Shen podbiega i zabija w kupie wszystkie slupy... Dla mnie jest to problematyczne i chciałbym prosić o pomoc doświadczonych jaki pro tip tutaj zastosować ? Z góry dziękuję za pomoc :)

    Postac bedzie pod eq do PvP, tylko i wyłącznie. Więc 120 lvl/ 1champ to jest wszystko co będzie widział ten wojownik.


    Jestem z Jinno nie widzę aby ktoś oferował się z takim expem. Nawet na czacie pisałem i cisza. Chyba, że ktoś taki jest byłby chętny a zajrzał do tego tematu przypadkiem to bardzo chętnie bym poszedł na taki układ - płace wonami

    Budżet raczej nie gra roli (nie zalezy mi raczej na perf itemach do expa chce wbić tylko 120 lvl ) i z tego co się orientuje to chyba abs na magie jeśli chodzi o szczelinę jest potrzebny bardziej niż wiatr, ale mogę się mylić.

    Tak jak w tytule, prosiłbym o pomoc w doborze eq/alchemi aby dobic te 5 lvl na szczelinie czasu. Postać jest pusta, więc eq będzie składane od podstaw. Mam jeszcze w opcji, dobic te 5 lvl w zwykłym lesie ostatecznie na autołowach choć nie wiem czy to nie będzie zbyt długo. W zasadzie nie śpieszy mi się ale jakby ktoś mógł doradzić jak się expi mentalem na szczelinie i czy nie lepszym faktycznie rozwiązaniem byłoby kiszenie zaklętym byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.


    Wszelkie propozycje będą mile widziane :)