Posts by blazegtx

Gram na Ruby od 5-6 miesięcy i nie widziałem ani jednego Bota albo może się ukrywają ale raczej wątpie

kolejny event startuje jutro czytaj 9 marca xD więc ile tych botów nie będzie 24h bo przez ten czas nic nie dropi

Obecny event nie jest dla botów bo tam nic nie dropi takiego by się boty nachapały chyba że ktoś w IS ostro przywali:D

Nie pamiętam w którym miejscu ale dzisiaj ktoś powiedział, że zmienił ch i nagle itemy znikneły.

Dzisiaj był przypis itemów z serwerów tymczasowych glacial,Polaris itp i wszystko co miało trafić do Magazynu IS trafiało do zwykłego EQ a jak ktoś nie miał miejsca to wylatywało na ziemie

bronie wężowe+15 przez te błędy mi wypadły, ciekawe czy oddadzą

Jak leciało tylko tym co byli na tymczasowych serwerach Glacial,Polaris itp bo dziś miało być przypisanie postaci do wybranego serwera także jeśli nie grałeś na żadnym z tych serwów i nie przenosiłeś postaci to żadne Węże+15 nie mogły ci wypaść chyba że sam wyrzuciłeś na glebe

Spróbuj Yongbi na Pająkach ubierz talik z 30 insekty i 30 siła przeciwko Potworom Pustyni i myślę że z 15-20 minut na postać z 300 % dropu + masz ulep typu Nogi pająka(lecą tylko z Pająk Żołnierz i Trujący Pająk), Szpony Skorpiona, Ogony Węża + , Ogony Skorpiona + czy kule polimorfi Trujący pająk (sporo warte mysle że ponad 10kk szt.) a tutaj najlepsze miejscówki jedyny minus to trucie więc pasowała by jakaś auto-pota :

FOXHJoH.png