Posts by Robercik.

    myślę ze nie jesteś wstanie uzupełnić luki z dziennych corów, w godzine zrobisz cory na 4 może postaci, ile w tym czasie jesteś wstanie przeklikać kont, ile potencjalnych ludzi wróci do dropienia corów;p

    zapotrzebowanie cały czas jest duże, stąd samo zamknięcie serwera ukróciło boty i cena dość mocno poszła do góry, a przy nowej alchemii jeszcze wiecej ludzi bedzie potrzebować cor, zostanie is, ewentulne odpuszczenie, bo płacić znowu kilka dobrych tysiecy zeby mieć dobre koło, nie znam się, ale myśle że na rynku wiecej pojawi się eq jak ludzi co beda kuć tą alchemie :D

    poszperaj sobie na diskordach messengerach lub whatsApp sa na pewno zdjęcia , z tego co można obejrzeć na YouTube to Sabal potwierdza moje info więc dlatego pytam Teamu a nie innych graczy którzy tylko potrafią narzekać bo im zdjęcia nie chce sie poszukać:)

    jak nie chcesz info od ludzi to pisz bezpośrednio do teamu a nie na forum :D

    Powiem tak. Jedynym dzbanem jesteś tu ty - ty specjalnie z małej litery jako oznaka braku szacunku. Moja wypowiedź z końcówką " xd " świadczyła o delikatnej ironii ale taki tępak jak ty umie tylko szydzić i to bez poparcia tego racjonalnymi argumentami. Ja w 2018 roku pisałem o rekompensatach to wtedy ludzi się ze mnie śmiali, mija kilka lat a rekompensaty są wpisane w kanon gry jako coś normalnego, Ja jako niby wg ciebie odklejeniec wywalczyłem sobie nie jedną rekompensatę na systemie zgłoszeń popartą argumentami, sam big boss Art mi je przyznawał bo może były merytorycznie dobrze skonstruowane lub po prostu miał gest. A ty zawsze będziesz płaczkiem z Polyphemosa stojącym w m1 którego Ascoran pocisnął takim critical damage'em że aż Cię odrzuciło z przed komputera do przedpokoju. ( xD )

    Zrzut.jpg

    prawy dolny róg, środkowy znaczek, polecam ;)