Porozmawiajmy o Metin2

  • Jest limint jak zaladujesz na raz z 5tys albo wiecej to ban na isa bo GF nie wie czy to sa legalne pieniadze i musisz sie odwolac i udowodnic ze to legalne pieniadze


    :55: :chunjo: - SheeeN 80lvl OFF :ninjadag:
    :50: :chunjo: -DarkWolfie 100lvl OFF

  • Haha to nie dość że kładziesz hajs na IS to jeszcze VAC-a dostaniesz :) proponujesz robić przelewy po 100zł :D jak coś tłumacz się że masz dużo Babć które kasę ci dają :)
    nie no świruję.
    Limitu chyba nie ma jeżeli chodzi o IS

  • Na negrosie pamietam dostal jeden bana bo zaladowal ponad 5tys zl na 50% chyba nwm czy napewno to bylo na 50% wiecej sm ale jestem 100% ze dostal bana na isa bo za duzo kasy zaladowal i musial sie odwolac


    :55: :chunjo: - SheeeN 80lvl OFF :ninjadag:
    :50: :chunjo: -DarkWolfie 100lvl OFF

  • Nie jestem 100% pewny ale programiści (w moim przekonaniu) musieli dodać skrypt "zabezpieczający", powiedzmy ktoś jakimś cudem znalazł sposób jak oszukać IS. A nie oszukujmy się codziennie ktoś naraz pakuje 5k zł. Więc lepiej jest takiego gracza profilaktycznie zablokować a później wyjaśnić sytuacje. Nie jest to idealne rozwiązanie ale zawsze lepsze niż żadne.

  • "Przedmiot balansu"? a to coś nowego.Zapis tajemniczy,napisałbym nie co niezrozumiały.

    Przedmiot pozwalajacy zresetowac statystyki postaci i cos jeszcze zwiazanego z balansem, bedzie dostepny dla niektorych klas, dla ktorych takie zmiany nastapily, ale szczegoly jeszcze nie zostaly podane przez GF.

  • pvp chca balans mowa tez o pve a prawda jest taka ze w pve magicy praktycznie nei istnieja zamiast do broni ze sr dac im duze wartosci to przepasc jeszcze wieksza bedzie !!1

    sell zmianki dodania 5 b itp

  • Proszę o wypowiedzenie się kogoś z teamu. Chciałbym kupić 8 pakiecików po 500 na 3 różne postacie (3,3,2) podczas 50% HH (jeśli będzie- i tak jest nieogłaszane więc szansa że przegapię jest spora). Mam się obawiać że będą problemy czy spokojnie mogę pakować? Może jest jakiś limit jak wyżej piszą np. 5k zł?

  • pvp chca balans mowa tez o pve a prawda jest taka ze w pve magicy praktycznie nei istnieja zamiast do broni ze sr dac im duze wartosci to przepasc jeszcze wieksza bedzie !!1

    Ty się słyszysz? Ludzie nie może być tak, że postacie magiczne będą hitać to samo co body czy likan! Jeśli wszystkie postacie w każdym aspekcie by biły z tą samą siłą to jaki jest sens robic 5 postaci? Niech usuną 4 i zostawią 1... będzie sprawiedliwie...

  • Panie up a sprawiedlile bylo wprowadzenie likana co ma wartosc ataku unik strzal szybkosc ataku krwawienie omdlenie ? ktora kalsa postaci ma takie cos w sobie powiesz mi ?
    Kolejne co do likana animacja skili 3x szybsza niz inne kalsy porownaj mentala z 2reka do innych klas robisz duchowe inne kalsy juz 4 skile to jest slon dopeiro i co z nim zrobili nic ma silne ktore mu nic nie daje atak ma strasznie kosmiczny do pve silne odpalasz zjada cie trucei przeszyki i jak tu ustac gdzies ? w bosy bijesz po 4k bez odpalu z is to solujesz sam bosa taka posatcia teraz jak i bufy 25% beda ?

    Zespół Metin2 cię <3333 Doładuj isa nam na wypłatę zafunduje ci lagi i bugi <33333

  • a tak to placz bo magik sporo bije a likan np malo w pvp balans jest .....po za tym nie mowie zeby bic tyle samo ale zeby roznica byla mniejsza a nie coraz wieksza!!! to ze w broni np w dzwonku by bylo wiecej wartosci niz w innych nie oznacza ze bym bil tyle samo co body czy likan chyba masz male pojecie o grze i mechanice .... sama szybkoscia bicia z wierzcha sprawia ze szaman nigdy nei dorowna w ilosci hitow na minute

    sell zmianki dodania 5 b itp

  • Ty się słyszysz? Ludzie nie może być tak, że postacie magiczne będą hitać to samo co body czy likan! Jeśli wszystkie postacie w każdym aspekcie by biły z tą samą siłą to jaki jest sens robic 5 postaci? Niech usuną 4 i zostawią 1... będzie sprawiedliwie...

    chlopczyku woj i likan maja przewage w expie temu w pojedynkach przewage powinny miec postacie magiczne ogarnij sie !!!

  • Ile luda tyle pomysłów.
    Najrozsądniej chyba i najsprawiedliwiej było by wprowadzenie i podział itemków na pvp i na pve (nie dla wszystkich klas tak jak jest teraz w większości, ale indywidualnych) i dopiero wtedy balansowanie :) czyli wszystkie klasy identyczny damage bazowy. Po 6 skili 3 -4 ofensywne 3 -2-defensywne + 1 wyłącznie dla danej klasy o podobnych obrażeniach i jedyna różnica w bonach np broni lub zbroi lub czegoś tam innego pod pvp. Czyli każdy gracz na danej klasie posiadałby 2 sety jeden pvp drugi pve. Oczywiście do gry pve powinno być tak że body , powinien robić duży dps a mental jako tank trzymać spota, reszta klas wedle uznania GF. I dopiero wtedy może by był zachowany balans w PvP i balans pve. A nie jak teraz wszystko w cały świat mental jako tank zupełnie niegrywalna postać i na serverach tylko body ,wp i buf :):)

  • dla Gf liczy sie to abysmy ladowali is teraz wszystkie bronie zbroje beda tylko ulepszane przedmiotami z is bo bodziem niedarady tego wbic tak wiec juz all pod is to co pisac o nowosciach jak nieczytaja tego <ciach> nas maja oni robia co chca powini pierw zrobic ankiete czy my gracze chce aby gra byla zespolowa czy nie ale poco lepeij jak to oni zazadza naszmi kontami naszym isem oni chca mniec gtre zespolowa i zrobia my niemamy nic do gadania jak powiedza niechesz niegraj tylko kto ich utrzyma jak nie my


    Moderator Synthia:
    Usunelam brzydkie slowko.

    Zespół Metin2 cię <3333 Doładuj isa nam na wypłatę zafunduje ci lagi i bugi <33333

    Edited once, last by Synthia ().

  • A wy to wiecznie narzekacie. Fajnie ze beda zmiany. Zrobi sie ciekawiej :D oby jak najwiecej zmian !


    Moderator Synthia:
    Przenioslam do odpowiedniego tematu.

    Edited once, last by Synthia ().

  • Była poruszana kwestia "gry zespołowej". Wszyscy główkują jak to zrobić, żeby przywrócić ją tak jak było to na początku Metina przed 2k10. A pomyślcie jakby ograniczyć do włączenia tylko jednego klienta na jednym urządzeniu. Wszyscy byliby potrzebni - buffy, healerzy itd. Jedyny problem to wystawianie sklepików, ale wystarczyłaby następna zmiana czyli wprowadzenie Domu Aukcyjnego ( nazwa przykładowa) i tam wystawiać przedmioty, które byłyby w obiegu nawet jak nie jesteś online. Ja bym się bardzo ucieszył gdyby każdy mógł włączyć jednego klienta. Szczerze mówiąc to gdy usłyszałem, że Metin wchodzi na Steam miałem cichą nadzieję, że tak właśnie będzie i klimat starego metka do nas wróci.

  • Zgadzam się z Wami co do jednego. GF na siłe próbuje zrobić gre zespołową, ale przez lata gracze przez lata przyzwyczaili sie do solowania.
    A co do balansu to ja nie oceniam go tak źle.

  • smity ty chyba za duzo na privach grasz to nie priv tu inestujesz gruba kase aby cos uzyskac myslisz ze ten pan zrobil to wszystko tylko i wylacznie z gry ?

    chyba nie zainwestowane sa setki tysiecy tam i wyobraz sobie teraz ze to jestes ty zarabiasz na takej mely kupe kasy a namomencie niezrobisz tego sam i musisz sie prosic kogos ogarnietego aby ci pobufal lub leczyl mimo to zainwestowales setki tysiecy a ty nadal slaby.


    Nie kazdy chce grac z kims bo kazdy sie boii ze jeden drgugiego okradnie z itemow zarobku a Gf nic i tak z tym nie zrobi tak wiece teraz pomysl sam skoro niewydajesz w is to sobie znajdz ekipe co bedziesz z nia gral sa tacy co wydaja i niecca grac z kims aby utrzymywac wlasnie takich co graja bez is


    Tez laduje isa i osobiscie wole grc sam isc na bosa zic go i mneic zarobek dla siebie a nie dzielic go na 5 osob drop z bosow i tak syf totalny nowe mapy syf totalny i jak tu zarobic grajac w 8 osb w pt jak jeden item max warty 100kk to masz po 12kk na glowe jak dropnie to pogratulwoac

    Zespół Metin2 cię <3333 Doładuj isa nam na wypłatę zafunduje ci lagi i bugi <33333

  • Jak sie zacznie event .


    "Igrzyska Śmierci " najlepszy film świata :love::love::love:


    " W moim sercu tylko ona katalońska Barcelona
    W moim sercu aż po grób tylko kataloński klub ! " :love::love::love:

  • Moje wypowiedzi poniżej zakładają cały czas, że gracz może włączyć 1 klient na 1 urządzenie:

    Nie kazdy chce grac z kims bo kazdy sie boii ze jeden drgugiego okradnie z itemow zarobku

    Gra z kimś nie polega na oddawaniu mu itemów. Chodzi o to żeby dopasować trudność na mapach, dungeonach i bossach plus wprowadzić mechaniki, które będą wymagały tego że każda klasa bedzie potrzebna. Np. nowa mapa, nowy boss i ten bossik nakłada na Ciebie klątwe która jaki nie zostanie zdjęta w przeciągu 5 sec to giniesz. I taka mechanika już wprowadzi wymóg, że musisz zaprosić healera do party bo inaczej możesz zapomieć o dropie z bossa. Wystarczy tylko ruszyć głową i wymyslić kilka innych mechanik które zaangażują kilka klas (jak nie wszystkie) do przechodzenia mapki/dunga.

    Tez laduje isa i osobiscie wole grc sam isc na bosa zic go i mneic zarobek dla siebie a nie dzielic go na 5 osob drop z bosow i tak syf totalny nowe mapy syf totalny i jak tu zarobic grajac w 8 osb w pt jak jeden item max warty 100kk to masz po 12kk na glowe jak dropnie to pogratulwoac

    Tu się zgodzę, że wprowadzając nowe mechaniki, przebudować należy cały system dropu od 1 lvl począwszy tak, aby gra premiowała gracza za to że jest w grupie i zapotrzebowanie na ten drop jest większe.

  • Chodzi o to żeby dopasować trudność na mapach, dungeonach i bossach plus wprowadzić mechaniki, które będą wymagały tego że każda klasa bedzie potrzebna. Np. nowa mapa, nowy boss i ten bossik nakłada na Ciebie klątwe która jaki nie zostanie zdjęta w przeciągu 5 sec to giniesz. I taka mechanika już wprowadzi wymóg, że musisz zaprosić healera do party bo inaczej możesz zapomieć o dropie z bossa.

    Raczej nie mozliwe a szkoda (wiekszosc gier mmo ma wlasnie jakies mechaniki/taktyki pod bicie danych bossow)



    gracze metina oczekuja chyba takiego bossa:


    -wziac eq na postac z depo
    -pojechac na bossa z dojsciem samemu do bossa
    -najlepiej zeby po wejsciu na bossa zablokowac dostep do bossa innym (brak walki krolestw)
    -odpalic wszystko co sie ma lacznie z buffem
    -trzymac caly czas spacje co jakis czas klikajac "1" z potami (albo ustawic auto atak) i tylko klikac "1"
    -drop



    a z tego co mi sie wydaje to nie w tym rzecz w grach mmorpg
    zeby stac i trzymac spacje :(



    Pozdrawiam


    Jeszcze spojrzą do góry, by zobaczyć pierwszych. My z góry patrzymy na drugich bang!

  • A czy mozliwe jeszcze jest ze np: sobie taka sura czy likan lub szaman odpali sie na incie i ma mozliwosc zmiany eq bez spadku wartosci skili??? Jezeli tak to czy to jest sprawiedliwe do woja ktory niestety jezeli odpali aure i zdejmie sile to niestety ale wartosci spadna?? czy to jest bład czy mi sie wydaje?

    To nie tylko jest możliwe ale powszechnie wiadome. I nie sądzę, że jest to szczególnie niesprawiedliwe :)