Rozmowy konTROLLowane Etolin

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

    • to chyba jacys fani ;)

      szczepanku, dalej nie wiem czemu sie nie zapisales na ten turniej , co ma antymagia do tematu skoro turniej byl klasowy, mialbys sie bic tylko z likanami, nie miales z czym wyjsc wiec nie wziales udzialu, jak kazdy dist ,gdybys wiedzial ze wygrasz to bys sie zapisal
      wiedziales ze nie masz szans wiec sie nie pojawiles
      co do zadymy w lesie, to organizowal wikser, nie przyszla od nas polowa osób, dobralismy kogos na szybko, to nie moja sprawa, nie ja to organizowalem , wiem ze wygralismy z wami bitwe na poczatku serwera, wiec nie mów ze zawsze wszystko wygrywaliscie,

      a turniej gdyby byl normalny , w sensie kazdy na kazdego to wiecie ze wygrala by go frugotka od nas, a jesli bez wizerunków to wygralby to driver, bo disty w wiekszosci byly na matowej alchemi ,wtedy jak i nadal faworyzowani byli szamani ,a tych nie mieliscie dobrych, spienatrawie ,wasza top1 pvp na matowej alchemi i ebonach , raczej bez szans z frugotką, niedlugo pokaze wam pewien filmik tylko naucze sie filmy wrzucac xd

      szczepanku, ja jestem głupcem bez wiedzy o metinie jak piszesz, a mialem wtedy lepsza postac niż wiekszosc z distów i mam taka tez teraz, wiec skoro mimo to jestem głupcem to kim byliscie wy ;))
      Jazzzy - Etolin - mental 120
    • To czemu nie chcieliście z nami kolejnej wojny? Na każdą porażkę macie wymówke, w distsch mało kto lubił pvp, a gdy np ja byłem taka osoba która brała pvp na bm to nikt z czerwonych nie chciał. Miałeś lepsza postać? Z drewnianym 2abs? Proszę Cię, jak już pisałem na samosie dla mnie kozakiem ktoś jest jak trzyma cały czas poziom i się rozwija. Mało obchodzi mnie twoje ukończenie gry przegraliscie wojnę i tyle, zawsze mogliście wziąć rewanż. Podkreślę jeszcze raz jako gildia byliśmy najlepsza ekipa, co wam dało że mieliście (w waszym przekonaniu) najlepszą postać jak reszta była mixami
      "Ojciec mi mówił, życie to wielka zadyma, zrób wszystko, by nie być na niej bufem."
    • SkrooOmny napisał(a):

      Byłeś tylko gildijnym błaznem śmiali się z cb nawet przy tobie a ty potakiwałeś godząc się na to. Teraz nazywasz się Distem pomyśl co się mówi o osobach które skaczą na ts'ach i sprzedają osoby z gildii.
      Nie Magik,błaznem byłeś Ty w Disturbed...przyszedłes do nich do gildii i tylko im wstydu narobiles nagrywajac jak zabijasz ludzi na czasie trwania..lub jak w Ciebie bili po 30k :)
      Co mu tak wypominasz Arixana,że go duzo bił? Tobie by musieli wypominac kazda postac z Red bo kazda na Tobie rekordy bila..jak nie ja to Arixan jak nie my to Wikser po 6-7k z hita :D
      Sadzisz sie do szczepana czy do mnie a nigdy nawet 1/10 nie zrobisz tego co my i wiemy o tym oboje :*
    • xXCalatorXx_Top1 napisał(a):

      SkrooOmny napisał(a):

      Byłeś tylko gildijnym błaznem śmiali się z cb nawet przy tobie a ty potakiwałeś godząc się na to. Teraz nazywasz się Distem pomyśl co się mówi o osobach które skaczą na ts'ach i sprzedają osoby z gildii.
      Nie Magik,błaznem byłeś Ty w Disturbed...przyszedłes do nich do gildii i tylko im wstydu narobiles nagrywajac jak zabijasz ludzi na czasie trwania..lub jak w Ciebie bili po 30k :) Co mu tak wypominasz Arixana,że go duzo bił? Tobie by musieli wypominac kazda postac z Red bo kazda na Tobie rekordy bila..jak nie ja to Arixan jak nie my to Wikser po 6-7k z hita :D
      Sadzisz sie do szczepana czy do mnie a nigdy nawet 1/10 nie zrobisz tego co my i wiemy o tym oboje :*
      Dziwne że uciekałeś przede mną tym swoim pro Likanem :rofl: A tu masz 6-7k z hita od wiksera i żeby było zabawnie jest tam twoja obecna (wspólna :rofl: ) i stara pro postać :phatgrin:
      Wikser bił mnie i tak dużo i nie staram się wywyższyć tylko pokazuje jakie masz dziwne halucynacje Calatorku wtedy faktycznie miałem matową i mieliście medale mi on nie wzmacniał skili i akcja rozegrała się na neutralnym terenie :phatgrin: Nie ukrywam dużo nadal mi brakuje ale nawet nie masz pojęcia ile zmieniłem choć nie kupiłem żadnego itemu/alchemii za inną walutę niż Yangi/wony (które zarobiłem w grze) ani przed Etolinem ani na Etolinie większość właściwie sam zrobiłem. A tu masz co się działo jak ja miałem Lizak i wciąż matową :phatgrin:

      Tu ty pokazałeś na co cię stać :phatgrin:
      Urodzony zwycięzca Forest Gump :rofl:
    • troszke histori o legendach distów
      i dla kolegów z samosa jak wyglada dobrze ubrana postac




      praktycznie disty nie biły nic , a każdy od nich padał na max 2 skile , potem koniec filmu to juz sie ich leje po 3-4 na raz,
      taki tam mix byl ze mnie, do tego jak widac byly pierscienie z odpornosciami, wiec bez nich lapali jeszcze wiecej
      nie uzywalem setek ros ani jak ,jak to disty pisali ze tylko seciłem


      nie komentowac jakosci filmu czy obróbki, bo ja sie na tym wogóle nie znam, film nic nie przerabiany, nic nie wycinany ,
      wiec nie jest to film distów gdzie nagrywaja swój dmg na odpale ,wycianaja tylko kilka swoich skili z kilku godzinnej zadymy.

      pierwsza czesc tej zadymy, dla nindiana, komu sie nudzi niech policzy ile razy spienatrawie padł na rozedrzec, bo ja sie zgubilem w liczeniu ;) ,nawet ebony z asbami na helera nie pomagały xd




      napiszecie ze to nie byla jego ninja ale przypatrcie sie na dmg psychola we mnie w pewnym momencie a zrozumiecie dlaczego nindian na zadymy nie przychodził swoją postacia, bo na helerze jeszcze cos mógł uderzyc,

      jeszcze cos dla nindiana zeby sie nie wyparł xd



      3x9 z rozedrzec bez kryta, a gosc mial na zadymie 22k hp max,
      no ale legendy sa różne ;)


      Moderator Beldwik:
      Połączyłem posty, następnym razem użyj opcji edytuj, lub poproś Moderatora o połączenie postów.
      Jazzzy - Etolin - mental 120
    • To byly zadymy! Gigantyczne sklady Disturbed i ShinsooPower. Teskno mi za tymi etolinowymi zadymami, teraz juz na Samosie nawet takich zadym nie ma. Kazdy sie nakrecal nawzajem, co powodowalo ciagly rozwoj. Dlatego Etolin mial taki klimat, a nie inny. Kazdy przychodzil sie bic, z lepszym/groszym eq, ale przychodzil. Fajnie bylo, nie?

      Tak dla przypomnienia jedna z najwiekszych zadym, @Senny. nie obrazisz sie za wrzucenie slimaka? :love: @DAMN. jutuberze:

      "Śmigam tylko all black, bo czarny wyszczupla mnie
      Tak przynajmniej łudzę się, he he..."
      :gryzie:
    • O Rany! Moj przemiły kolega KARAMBA zakonczył grę :( Takich miłych osob się nie zapomina mam nadzieję ze na forum wejdziesz czasem "wredniaczku".
      Tez nie gram zaloguje sie tu raz na miesiac w miare checi jesli czas pozwala ot tak( powkurzać) :) Pozdrowionka

      Lata leca! Hadron to juz pewnie dziadek bo sie nic tez do mnie nie odzywa , w domu tylko krzyczy na mnie ! :devil: a to przemiły Pan :) <3

      PS. Jazzy widzę dalej ( bol dupki ) , kolego przestan wspominać stare czasy nie żyj wspomnieniami ! wystarczy ze zyjesz dalej metinem .

      StressOu - :)

      Szczepcio Ty w ogóle grasz na etolinie czy jesteś pyskaczem po prostu?
      Jestem chętny na pvp z szczepciem o 10won

      WWOW za 10 won ? madry jestes skladajac taka propozycje ? to minimum 100 won a nie jakies 10 , wiec zastanow sie czy Cie na to stac a potem sie odezwij :) skladaj propozycje pyskaczom swoim w grze za 10 won, a nie profesjnalnym graczom ktorzy maja te Twoe 10 won w dpce za przeproszeniam :)

      Szczepcio Ty w ogóle grasz na etolinie czy jesteś pyskaczem po prostu?
      Jestem chętny na pvp z szczepciem o 10won StressOuT ON :D :phatgrin:
      Opiekuję się - Hadron


      xentia
      OFF

      Post był edytowany 17 razy, ostatnio przez MeteoreQ ().

    • Nowy

      PO tygodniu wracam lukam ! nikt nic nie napisal ???? -Masakra Czy Eotlin umarl ? Madzia wyżej postem tez teskni ! Wezcie sie chlopaki w garść :love: ( poprosze o like moich kochanych kolegow w moich postach ) :P
      Ps. Dzis nie będe edytowac co jest moja domeną , po nieprzespanej nocy i podroży nie mam sił .
      Opiekuję się - Hadron


      xentia
      OFF

      Post był edytowany 1 raz, ostatnio przez MeteoreQ ().

    • Nowy

      A dlaczego ja tam widzę że ten post jest edytowany 1 raz??? Skoro:

      MeteoreQ napisał(a):

      Ps. Dzis nie będe edytowac co jest moja domeną , po nieprzespanej nocy i podroży nie mam sił .
      Kłamczuszysz i tyle;p to już nałóg;p ta edycja;p nie możesz się przed tym powstrzymać;p Polecam jakiegoś dobrego lekarza :phatgrin: Break-Go może być dobry:D
      Co do zadymy wstawionej kilka postów wyżej to aż łezka się kręci. To była jedna z najlepszych zadym na Etolinie :w00t: I wątpię że zobaczymy jeszcze zadymy na taką skalę ;(
    • Nowy

      Grenku TY nagrzany jestes na mnie widzę :P
      Twoj ping w glowie to 1300 +lagi kochanie , nie pytam juz o dilera .
      Pozdro Bracie <3 :phatgrin:
      O to chodzi ze ja zadym nie ogladam , ani mnie zadne zadymy nie interesuja , ale mogę dac Ci husteczkę i otrzec łzy .
      Ano zmeczona dzis normanie z buta piszę bez edit :gamer:
      Opiekuję się - Hadron


      xentia
      OFF

      Post był edytowany 1 raz, ostatnio przez MeteoreQ ().