Rozmowy konTROLLowane Samos

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

    • Daraz96 napisał(a):

      bany powinny dostac osoby które bugowaly te yangi i tyle konec tematu
      Chcesz zostać sam na serwerze ? :D Jak zbanują każdego kto bugował to nawet fuzja nie pomoże. Chyba, że zrobią tylko 1 królestwo :phatgrin:
      :rofl: Sygnatura usunięta z powodu skargi napisanej przez: xXCalatorXx :rofl:

      Krowa która ryczy mało mleka daje. :zubr:
      Drzewa które mają słabe gałęzie często się przewracają przy mocnym wietrze. :stick:
      Bydło zawsze będzie bydłem. :kon:
    • Lexio napisał(a):

      WklesleCzolo ignoruj Darka xD. Z jednej strony chce sie zakumplowac a z drugiej wiecznie atakuje na forum xD. Nieudolnie bo nieudolnie, ale jednak xD

      Moje argumenty sa po prostu do bolu logiczne, dlatego wszystkim jest wygodnie zeby sie odwolac do wartosci moralnych, do przyzwoitosci i innych tego typu hasel nieistniejacych w rzeczywistosci :D. Ale czego ja oczekuje ;(
      Dobrym przykladem tez sa premie dla poslow w Sejmie- jak sobie sami przyznaja, to jest be i fuj, ale jakby przyzwoitki z forum mialy okazje otrzymac premie to Chryste, co by sie dzialo xD. Karpie w Lidlu to pikus xD


      I na zakonczenie dodam, ze omijanie przeszkod jest wrodzonym ludzkim instynktem:). Po to mamy mozgi, zeby sie „ratowac“ w kazdej dziedzinie a nie podazac za wszystkim jak owieczki :)
      Jest różnica dostaniem premii gdy ma się wypłaty ponad 10 tys z diety poselskiej i uposażenia + inne premie oolicznościowie a premią gdy zarabia się 1500 zł ...
    • Wdowiec napisał(a):

      Lexio napisał(a):

      WklesleCzolo ignoruj Darka xD. Z jednej strony chce sie zakumplowac a z drugiej wiecznie atakuje na forum xD. Nieudolnie bo nieudolnie, ale jednak xD

      Moje argumenty sa po prostu do bolu logiczne, dlatego wszystkim jest wygodnie zeby sie odwolac do wartosci moralnych, do przyzwoitosci i innych tego typu hasel nieistniejacych w rzeczywistosci :D. Ale czego ja oczekuje ;(
      Dobrym przykladem tez sa premie dla poslow w Sejmie- jak sobie sami przyznaja, to jest be i fuj, ale jakby przyzwoitki z forum mialy okazje otrzymac premie to Chryste, co by sie dzialo xD. Karpie w Lidlu to pikus xD


      I na zakonczenie dodam, ze omijanie przeszkod jest wrodzonym ludzkim instynktem:). Po to mamy mozgi, zeby sie „ratowac“ w kazdej dziedzinie a nie podazac za wszystkim jak owieczki :)
      Jest różnica dostaniem premii gdy ma się wypłaty ponad 10 tys z diety poselskiej i uposażenia + inne premie oolicznościowie a premią gdy zarabia się 1500 zł ...
      Byl temat o 75D a ten wyjezdza z oslami :D
    • chrispaul3 napisał(a):

      Wdowiec napisał(a):

      Lexio napisał(a):

      WklesleCzolo ignoruj Darka xD. Z jednej strony chce sie zakumplowac a z drugiej wiecznie atakuje na forum xD. Nieudolnie bo nieudolnie, ale jednak xD

      Moje argumenty sa po prostu do bolu logiczne, dlatego wszystkim jest wygodnie zeby sie odwolac do wartosci moralnych, do przyzwoitosci i innych tego typu hasel nieistniejacych w rzeczywistosci :D. Ale czego ja oczekuje ;(
      Dobrym przykladem tez sa premie dla poslow w Sejmie- jak sobie sami przyznaja, to jest be i fuj, ale jakby przyzwoitki z forum mialy okazje otrzymac premie to Chryste, co by sie dzialo xD. Karpie w Lidlu to pikus xD


      I na zakonczenie dodam, ze omijanie przeszkod jest wrodzonym ludzkim instynktem:). Po to mamy mozgi, zeby sie „ratowac“ w kazdej dziedzinie a nie podazac za wszystkim jak owieczki :)
      Jest różnica dostaniem premii gdy ma się wypłaty ponad 10 tys z diety poselskiej i uposażenia + inne premie oolicznościowie a premią gdy zarabia się 1500 zł ...
      Byl temat o 75D a ten wyjezdza z oslami :D
      Każdy ma swoje priorytety :D
    • w tym całym zamieszaniu z bugiem yang, nasz team został mistrzem dyskrecji ;)

      zamiast napisać tylko że jutro naprawia jakiś poważny błąd krytyczny i bedzie przerwa to opisali na czym polega bug z yangami, szczegóły mozna było sobie znaleść i w ten sposób poinformowali 99% społeczeństwa metina które o tym nie wiedzialo, że mają jeszcze 24h żeby skorzystać z bugu ;)
      Jazzzy - Etolin - mental 120
    • Siedemnasty listopada, dziennik pokładowy Naksena:

      Po raz kolejny baty w grze dostały kontrę przez atak na realne życie.
      Moja wiara w ludzkość, że nie wspomnę już o tej społeczności, gaśnie z każdym dniem.
      Mimo to nie poddaję się i wciąż trzymam eq, które powinienem sprzedać dwa lata temu.

      Tymczasem żegnam się z wami i życzę dobrej nocy.






      (No co, za dużo nagrałem się w Metro2033 xd)
    • Jazzy.tbd napisał(a):

      w tym całym zamieszaniu z bugiem yang, nasz team został mistrzem dyskrecji
      Nikt nie podał wszystkich szczegółów. Gracze zostali poinformowani, że wykorzystywanie tego błędu będzie karane. Zatem mieli jasność, że korzystając z tego stracą konto. Tylko głupiec robi coś, za co jasno ma napisane, że straci konto w najbliższych dniach. :)


      W Team nieprzerwanie od 08. maja 2010! :rolleyes:
      Awatar wykonał Sodyr =)
    • nie musialiście podawać szczegółów, wystarczyło dac informacje jak pisałem zeby zaintersowany sie dowiedział reszty,
      co do kar to wiadomo że normalny gracz z jednym kompem, jednym netem sie tego nie dotknie
      ale sprytny złodziej, bociaż lub ktoś kto juz nie gra i mu nie zalezy, poradzi sobie z obejściami, zatrze ślady w ten sam sposób jak przy kradzieżach itemów
      Jazzzy - Etolin - mental 120
    • Ascoran napisał(a):

      Jazzy.tbd napisał(a):

      w tym całym zamieszaniu z bugiem yang, nasz team został mistrzem dyskrecji
      Nikt nie podał wszystkich szczegółów. Gracze zostali poinformowani, że wykorzystywanie tego błędu będzie karane. Zatem mieli jasność, że korzystając z tego stracą konto. Tylko głupiec robi coś, za co jasno ma napisane, że straci konto w najbliższych dniach. :)
      Jakoś nie widzę żeby ktokolwiek dostał bana ludzie cały czas ci sami a ubytku graczy zadnego, banawet znam takie osoby. Podać nicki żebyście sobie sprawdzili? Takie to trudne? Lepiej powiedzcie odrazu a nie robicie ludzi w konia ze topka banow i tak nie dostanie a pisanie ile to kar sie posypało to jawne oszustwo i robienie ludzi w konia co by myśleli ze cos robicie , a już Witold ze robicie to skutecznie.
    • Chciałbym zobaczyć bitwę freestylowa

      Team metin2.pl vs niezadowoleni gracze


      Chciałbym posłuchać tych punchy spin i pogróżek
      Jakieś dobre dissy i zwycięstwo Santonii w walce

      A teraz lecę w bity, To nie jest słabe bo nie ma lipy
      W metina chcecie pogrywać z GFem wygrywać
      Wzrok teamu na podłodze na kolanach przed stuntem w jaśminach


      Dobra wiem że beznadziejne
      Ale może @Vesuvius wjedzie z fristaljem

      Albo ktoś inny


      Pozdrawiam

      Oskarżenia o fanatyzm pustym śmiechem zbijam - żaden katolicki dżihad, chociaż wierzę w Boga.
    • Szczegółów nie podaliśmy Jazzy. Sęk w tym, że gracze zostali poinformowani i są o to pretensje. Na milion procent jakbyśmy nie poinformowali, to pojawiły by się tutaj komentarze z pretensjami, że wszystko zostało ukryte/zamiecione pod dywan (może nawet te same osoby pokusiłyby się o komentarz, co w tej sytuacji - nie wiem). Tak źle i tak niedobrze, bo bez względu na wybraną drogę niektórzy i tak doszukiwali by się w tym złego. :)

      Art pisał o 90 tysiącach kont zablokowanych, o ile dobrze pamiętam. Takiej ilości ręcznie by nikt w jeden dzień nie zablokował, pewnie blokada systemowa, ale na jakich parametrach się opierała to nie mam wiedzy, więc się więcej nie wypowiem.


      W Team nieprzerwanie od 08. maja 2010! :rolleyes:
      Awatar wykonał Sodyr =)
    • DARKRIDER napisał(a):

      Chciałbym zobaczyć bitwę freestylowa

      Team metin2.pl vs niezadowoleni gracze


      Chciałbym posłuchać tych punchy spin i pogróżek
      Jakieś dobre dissy i zwycięstwo Santonii w walce

      A teraz lecę w bity, To nie jest słabe bo nie ma lipy
      W metina chcecie pogrywać z GFem wygrywać
      Wzrok teamu na podłodze na kolanach przed stuntem w jaśminach


      Dobra wiem że beznadziejne
      Ale może @Vesuvius wjedzie z fristaljem

      Albo ktoś inny


      Pozdrawiam
      Dobra, joł joł joł joł joł joł joł dawaj bit, daj daj daj daj odpowiadamy
      Zakończenie przygody z grą oraz forum.

      04.12.2017r.

      steam - h00teK
    • Ascoran napisał(a):

      Szczegółów nie podaliśmy Jazzy. Sęk w tym, że gracze zostali poinformowani i są o to pretensje. Na milion procent jakbyśmy nie poinformowali, to pojawiły by się tutaj komentarze z pretensjami, że wszystko zostało ukryte/zamiecione pod dywan (może nawet te same osoby pokusiłyby się o komentarz, co w tej sytuacji - nie wiem). Tak źle i tak niedobrze, bo bez względu na wybraną drogę niektórzy i tak doszukiwali by się w tym złego. :)

      Art pisał o 90 tysiącach kont zablokowanych, o ile dobrze pamiętam. Takiej ilości ręcznie by nikt w jeden dzień nie zablokował, pewnie blokada systemowa, ale na jakich parametrach się opierała to nie mam wiedzy, więc się więcej nie wypowiem.
      To w takim razie czym sie chwalicie? Jeden pisze ze 90tys kont zablokowanych,drugi ze nikt ręcznie by tego w jeden dzień nie zrobił. W takim razie co jest prawda. Bany są ale ich nie ma tak ?
    • Najlepiej jakby każdy patrzył na siebie i nie zwracał uwagi na to czy ludzie z topki będą banowani czy też nie.
      To jest logiczne że konta z których jest najwiekszy przychód i korzystają z bugów to na nich sie przymyka oko i banuje sie dla przykładu takich z których i takby pożytku nie było ;)
      Polecą u nas konta 40-50lv i może kilka 70 ( głownie nupy expione dla zmianek i dodań) żeby pokazać efekty pracy teamu i wszystko rozejdzie sie po kościach.
      Nie od dziś znamy nasz team, co druga osoba przychodzi i takie samo ma zadanie z góry (tych tak traktować, a tych tak)
      Przykład? Ktoś nie miał maila do konta ale dużo władował w isa po 2 tygodniach dostał jak na tacy możliwość przypisania maila, a drugi który ładował nikłe ilości pieniędzy w metka dostawał chore ankiety do wypełniania ( prędkość stałego łącza, dostawce internetu) żeby go zniechęcić i dał sobie spokój na dłuższą mete a gdy przychodzi koniec końców i tak dostaje odpowiedź że niestety nie mogą zmienic bo bla bla bla.. ;)

      Jeśli nie wiemy o co chodzi to wiemy o co chodzi :P
    • slolm napisał(a):

      To w takim razie czym sie chwalicie? Jeden pisze ze 90tys kont zablokowanych,drugi ze nikt ręcznie by tego w jeden dzień nie zrobił. W takim razie co jest prawda. Bany są ale ich nie ma tak ?
      Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź, bo nie zrozumiałeś i interpretujesz w złym kierunku. :)


      W Team nieprzerwanie od 08. maja 2010! :rolleyes:
      Awatar wykonał Sodyr =)
    • Ascoran napisał(a):

      slolm napisał(a):

      To w takim razie czym sie chwalicie? Jeden pisze ze 90tys kont zablokowanych,drugi ze nikt ręcznie by tego w jeden dzień nie zrobił. W takim razie co jest prawda. Bany są ale ich nie ma tak ?
      Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź, bo nie zrozumiałeś i interpretujesz w złym kierunku. :)
      Rozumiem bardzo dobrze. Proszę wrócić do mojej poprzedniej wypowiedzi. Blokada systemowa z reguły polega na automatycznym banie całości kont. Nie jest to nic trudnego a programy i parametry do nich są wszędzie dostępne i korzystają z nich zarówno prywatne serwery jak i inne gry. Wracając do tematu ponownie, są ludzie którzy korzystali z ów błędu i nadal grają. Na śmieją sie z was bo wiedza ze nic z tym nie zrobicie. Wiec pytam ponownie. Co jest prawda , bany są rzeczywiście czy bany są tylko waszym wymyślę i statystyka wzięta z kosmosu bo tak to póki co wyglada...
    • Bany są całkiem realnie, nie z kosmosu. Pierwsze konta były już przedwczoraj blokowane, ręcznie. Nie dociekam skąd masz taką wiedzę, kto i w jakim stopniu korzystał z bugu.

      Ta sytuacja tutaj trochę przypomina "polowanie na czarownice". Niektórzy gracze próbują wykorzystać ten fakt do wymuszenia blokady na wrogach z gry, a jednak musi to zostać dokładnie zweryfikowane i musimy mieć pewność blokując czyjeś konto. :)


      W Team nieprzerwanie od 08. maja 2010! :rolleyes:
      Awatar wykonał Sodyr =)
    • Witam . A jaki to jest problem wiedzieć Ascoranku kto na tym grał ? Nie od dziś słyszy się ciągle o jakimś bugu co ciekawe zgadnij od kogo najczęściej i kto jest 1 testerem przeważnie tych przekrętów ? ( zacznijcie dobrze dobierać team a nie - i ty możesz zostać członkiem team ) To wiadomo ze dacie bany kilku osoba mniej znaczącym gdyż własnego ziomka nie wolno banować bo tobie też może dać bana :rofl: . Gram w to chłopcze od czasu jak wchodziła gra na polski rynek tak wiec ho ho ho . Zdziwił byś się z kim siadało się na ts dawniej vt w sumie też , oraz z jakimi osobami przebywało w gildii . Co jakiś czas wchodzą nowe dodatki do gry , polecał bym zrobić jakąś aktualizacje listy osób z teamu , gdyż nie od dziś rożne patenty na ,,ułatwienie '' sobie gry wychodzą właśnie od was :love: Czekam tylko czy faktycznie tak każdy otrzyma ban :) czy będzie to jak z innymi tego typu akcjami . Aaaaa za dużo osób wie o bugu trzeba z 2 /3 zbanować a nasze ziomki będą mogły dalej na tym grać , a reszta będzie się bała o konta :thumbsup: To też się nie zmieniło przez ten czas jak istnieje metin :rofl: .
      Ps wiecie już kto ubijał wróżki na skowyt czy nadal jesteście na etapie ,, kto to wygadał '' oj tam 5 lat w tył to jeszcze z 5 :thumbsup: Myślę że nie gdyż osoby spokojnie pokończyły grę bez większego problemu . Z jednej strony zgodzę się z tobą ze za takie akcję trzeba banować , ale trochę słabo gdy uczniowie dostają bany natomiast nauczyciel już nie :love: . Chociaż dobra uczeń nie przerósł mistrza i nie uważnie słuchał na lekcjach .


      A teraz gm czyń honory :phatgrin: BANAAAAAAA MIIIIIII ZA WYPOWIEDZ który to już ban ? 100 ? 200? 300? wybacz przestałem liczyć :thumbup: [ciach]

      Moderator Ascoran:
      Wyciąłem flood.
      SERWER FENIKS S2
      EBOLA-zero oporu :rofl:
      Irresistible - zero oporu
      xXCalatorXx - ty mixie serwerowy :rofl:

      Post był edytowany 1 raz, ostatnio przez adrenalina ().