Zmiany w grze - dyskusja

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Ingolf wrote:

      Otrzymałem właśnie informację na temat łączenia PD.
      Nie jest błędem, że nie można założyć drugiego PD. (np.: pd z metka + pd z żelaznej skrzyni).
      Wg QA jest to celowe działanie i tak pozostanie.
      to może im zwróć uwage, że w tym przypadku pd z żelaznej skrzynki staje się bezużyteczny i trzeba to zmienić? , bo daje dokładnie to samo co zwykly, więc po co ktoś by miał go używać skoro zwykłe pd są za grosze?

      jedynym wytłumaczeniem tego zagrania może być nacisk na isa, bo mikstury, talizmany i inne dopalcze z is można łączyć z pd, a darmowej możliwośći na 2 pd już nie ma
      Jazzzy - Etolin - mental 120
    • Ingolf wrote:

      Otrzymałem właśnie informację na temat łączenia PD.
      Nie jest błędem, że nie można założyć drugiego PD. (np.: pd z metka + pd z żelaznej skrzyni).
      Wg QA jest to celowe działanie i tak pozostanie.
      Dzięki, mógłbyś podpytać jak to jest z tym magicznym krótkodystansowym atakiem(hełm, pet), oraz wartością ataku(zbroja, kostium, rubin) będąc przemienionym na poli.

      Kupię fasolki do alchemii masz jakieś pytania zapraszam PW lub GG:54784178
    • Lorint. wrote:

      Ingolf wrote:

      Otrzymałem właśnie informację na temat łączenia PD.
      Nie jest błędem, że nie można założyć drugiego PD. (np.: pd z metka + pd z żelaznej skrzyni).
      Wg QA jest to celowe działanie i tak pozostanie.
      Dzięki, mógłbyś podpytać jak to jest z tym magicznym krótkodystansowym atakiem(hełm, pet), oraz wartością ataku(zbroja, kostium, rubin) będąc przemienionym na poli.
      przeciez to juz wyjasnione, nie dziala i nie bedzie dzialac. Wczesniej dzialalo bo bylo zbugowane, teraz naprawili i nie dziala :rofl:
      @Jazzy.tbd powiedza Ci ze nie jest bezyteczny, bo trwa dluzej i mozna go sciagac kiedy sie chce :rofl:
    • A propo skrzyń ucznia, kilka dni temu pierwszy raz logowałam niektóre konta. Wiadomość od GM-a widniała, podchodzę do skrzynki i...
      na niektórych nie było wiadomości (każda z 5 postaci), a na innych była ta wiadomość. Tego zupełnie nie rozumiem, no ale szkoda na to nerwów. Na szczęście dotyczy to 1lvl postaci - żaden problem usunąć i stworzyć na nowo postać.
      Co do bugów na meley, prawda jest taka ze zbijanie bossa bez zmiany postaci trwa dłużej i nie zgodzę się na bana, jeśli tego nie naprawicie. Owszem zmiana postaci na dłużej służy przeważnie tym co stawiają słupy, aby nie lagowało. W zasadzie tam wiecznie laguje. Tylko mi nie piszcie zmień sprzęt, na nowym jest to samo.
      X(
    • SenNaJawie wrote:

      Lorint. wrote:

      Ingolf wrote:

      Otrzymałem właśnie informację na temat łączenia PD.
      Nie jest błędem, że nie można założyć drugiego PD. (np.: pd z metka + pd z żelaznej skrzyni).
      Wg QA jest to celowe działanie i tak pozostanie.
      Dzięki, mógłbyś podpytać jak to jest z tym magicznym krótkodystansowym atakiem(hełm, pet), oraz wartością ataku(zbroja, kostium, rubin) będąc przemienionym na poli.
      przeciez to juz wyjasnione, nie dziala i nie bedzie dzialac. Wczesniej dzialalo bo bylo zbugowane, teraz naprawili i nie dziala :rofl: @Jazzy.tbd powiedza Ci ze nie jest bezyteczny, bo trwa dluzej i mozna go sciagac kiedy sie chce :rofl:
      Art juz o tym pisal.. a to ze dzialalo to byla tylko wartosc z biologa 92/94 ktora niby sie bugowala na poli..

      KwiatSuri wrote:



      Co do bugów na meley, prawda jest taka ze zbijanie bossa bez zmiany postaci trwa dłużej i nie zgodzę się na bana, jeśli tego nie naprawicie. Owszem zmiana postaci na dłużej służy przeważnie tym co stawiają słupy, aby nie lagowało. W zasadzie tam wiecznie laguje. Tylko mi nie piszcie zmień sprzęt, na nowym jest to samo.
      Otoz nie bo ja loguje po 8-9 postaci nawet 10 i jakos lagow nie mam to wytlumacz mi jak to mozliwe :D

      :55: :chunjo: - SheeeN 80lvl OFF :ninjadag:
      :50: :chunjo: -DarkWolfie 100lvl OFF
    • Ta pseudocenzura działała tylko w pierwsze 5 dni po wprowadzenia, a przez resztę lat po du.. dostaję zwykły gracz który czasami nie wie za co. Dawno temu kilka razy o tym pisałem, obecnie działa to jak nowy system łowienia który miał być przeszkodą dla bota. Metin2 jest zbyt zdegradowany by wprowadzać tak drastyczne zmiany, przykładem byłą Jawa. Zbanowano w tydzień czasu ponad połowę sklepików i wszystkie boty należące do tych sklepów, efektem było wyprzedawanie masowo eq.
    • Antiko97 wrote:

      Mozna usunąć postać 70+ np: 71lvl? Oraz czy błąd usuwania postaci naprawili, czy to nadal wielka niewiadoma?
      usuwalem juz 4 postki i ani rasu nie usunelo mi niewlasciwej wiec raczej nie ma juz bugu

      ATV wrote:

      Tylko ja mam ostatnio takiego pecha z dodawanie bonów (6)? Około 15-20 podejść i wszystkie zakończone niepowodzeniem (szansa 20-25%).

      dadzio191011 wrote:

      zapytam was może jak dodać tym 6,7 bon hmm? Trudno to zrobić pln trzeba wydawać bo ja z tych co max 50zl na miesiąc zaladuje IS
      jesli 50 zl na miesiac ladujesz(o ile dobrze zrozumialem) to na 20-25% nie masz za duzych szans po to dali kolo odlamkow i elixiry zebys ,,zatankowal'' im kiermane i zeby ci szybciej dodalo a to czy doda ci syf czy nie to dopiero bedzie fart jak dostaniesz cos dobrego!! w tej grze juz nie ma prawie nic ,,For Fun'' tylko ,,Pay for Fun'' ale nawet jak placisz [ciach] janp na kostiumach bo ,,nadzwyczajne przerwy jak sie cos w is zrypalo albo kiedy im zarobek sie nie zgadza!! to jest szwabski GF i jeszcze zobaczysz moj post Polsko-Szwabski Team skasuje wiec czytaj i udostepniaj szybko i inni tez!!!

      Satomi wrote:

      dadzio191011 wrote:

      JestMoc wrote:

      dadzio191011 wrote:

      zapytam was może jak dodać tym 6,7 bon hmm? Trudno to zrobić pln trzeba wydawać bo ja z tych co max 50zl na miesiąc zaladuje IS
      w grze takze dropia wszystko zależne od poziomu jaki posiadasz bo te na maly lvl nie kosztują majatku.
      Mam 75lv w katakumbach siedze i dropie odlamki ale prócz smoczego kamienia inne Mi nie leca czemu?
      Bo te odłamki możesz wydropić z bossa (słabo lecą) albo ze skrzyń z odłamkiem.
      U seon-hae wymieniasz 10 ksiąg na 1 skrzynię i w tym możesz trafić losowy odłamek.
      z mobow tez leca ale tak jak z bossow bardzoooo zadko mi polecialy w v3 na 55 lv wp lacznie 6 sztuk fioletowy zolty niebieski i zielony

      Moderator Ascoran:
      Połączyłem posty i wyciąłem niestosowny zwrot.
    • Jazzy.tbd wrote:

      Ingolf wrote:

      Otrzymałem właśnie informację na temat łączenia PD.
      Nie jest błędem, że nie można założyć drugiego PD. (np.: pd z metka + pd z żelaznej skrzyni).
      Wg QA jest to celowe działanie i tak pozostanie.
      to może im zwróć uwage, że w tym przypadku pd z żelaznej skrzynki staje się bezużyteczny i trzeba to zmienić? , bo daje dokładnie to samo co zwykly, więc po co ktoś by miał go używać skoro zwykłe pd są za grosze?
      jedynym wytłumaczeniem tego zagrania może być nacisk na isa, bo mikstury, talizmany i inne dopalcze z is można łączyć z pd, a darmowej możliwośći na 2 pd już nie ma


      Uff dzięki @Ingolf za info. Już się bałem że jak coś działa i przestaje nagle to błąd ;)
      Serwer: Etolin :52:
      Królestwo: Shinsoo (czerwoni) :shinsoo:
      Postać: Ninja Archer 120 LVL
      Nick: xSavaraxx
      :cursing: afsMT2 na YT
    • xXSajgonXx wrote:

      Były, są i będą bugi w tej grze trzeba się poprostu z tym liczyć i tak fajnie że ta gra nadal istnieje, można przynajmniej powrócić do dzieciństwa :)
      tak byly sa i beda!! (to jest nienormalne!!! bo ludzie placa i nie moga wykorzystac gry w pelni!!) ale jesli chcesz wrocic do dziecinstwa to nie jeden Priv oferuje tak samo dobra zxabawe w tydzien do max lv i epickiego eq niz przez 10 lat na globalu wiec gdzie twoja logika?? chyba w dziecinstwie zostala??!! ,,Cale zycie sie uczymy a i tak glupcy umieramy''

      SenNaJawie wrote:

      Display Spoiler

      tomasitopl wrote:

      Abruzzo wrote:

      SenNaJawie wrote:

      VhurkeV wrote:

      Wiwek wrote:

      Wiwek wrote:

      @Art @Ingolf Kiedy wkoncu bedzie mozna ten syf sprzedac u handlarki?..

      Halo @Art @Ingolf moze wkoncu raczy ktos z was cos na ten temat sie wypowiedziec.. czy serio jestem zmuszony isc na niemieckie forum sie dowiedziec bo wy olewacie graczy..?
      ale żeś zły, a @Art nie odpowie
      podpinam sie pod pytanie, tez bym chcial sie tego pozbyc :gryzie: @Art @Ingolf
      @Art @Ingolf zrobicie coś w tej sprawie?... polecam każdemu odwiedzającemu post oznaczać tych Panów dla zwrócenia ich uwagi
      ja nie widzę z tym problemu.wrzucasz na postac pobocza i ja kasuje. I niepożądanym itemom mówisz baybe
      a jak ktos ma na koncie 3x 90+ dropka 61 dropka 55 ze skillami na P to co ma zrobic? :rofl:
      do szescdziesiatego dziewiatego levela można skasowac postac wiec albo 61 albo 55 kasujesz z itemami ktorych nie selniesz/nie wyrzucisz i Bay?

      Moderator Ascoran:
      Połączyłem posty.
    • Ja bardzo przepraszam ale czy [ciach] w końcu zacznie ktoś coś robić z tą grą tymi chorymi bugami w tej grze jak i zamykaniem , wywalaniem klienta itd
      bo już normalnie to się nie da grzeczniej pisać człowiek gryzie się w język jakieś 30 razy by nie puściły mu nerwy pisząc jakiś post

      Moderator Ascoran:
      Wyciąłem niestosowny zwrot.
      Nie Rozmawiaj z Idiotą Bo Sprowadzi Cię Do Swojego Poziomu a Potem Pokona Doświadczeniem ;))
    • @Art @Ingolf pytanie odnośnie komunikatu na temat ziem.


      1.Czy liderzy gildii zostaną powiadomieni o tym ,że stracą ziemie na rzecz innej gildii/innego terenu? Jeśli tak to kiedy i w jaki sposób?
      2.Czy zwrócicie również materiały ,które zostały wykorzystane na budynki gildyjne?
      3.Co z magazynem gildii? Opróżniać go czy w jaki sposób zostaną przeniesione przedmioty z magazynu?
      4.Jak liczycie ten ranking pod względem aktywności ? Gracz, który ma 1 osobową gildie i siedzi 24/7 ma więcej pkt rankingu niż gildia składająca się z 40 graczy z czego 12 jest stale aktywnych?


      Proszę Was więcej szczegółów jeżeli chcecie wprowadzać takie zmiany. Zaraz zacznie się chaos i panika bo nie podajecie szczegółowych danych
    • belfegor1987 wrote:

      SenNaJawie wrote:

      Display Spoiler

      tomasitopl wrote:

      Abruzzo wrote:

      SenNaJawie wrote:

      VhurkeV wrote:

      Wiwek wrote:

      Wiwek wrote:

      @Art @Ingolf Kiedy wkoncu bedzie mozna ten syf sprzedac u handlarki?..

      Halo @Art @Ingolf moze wkoncu raczy ktos z was cos na ten temat sie wypowiedziec.. czy serio jestem zmuszony isc na niemieckie forum sie dowiedziec bo wy olewacie graczy..?
      ale żeś zły, a @Art nie odpowie
      podpinam sie pod pytanie, tez bym chcial sie tego pozbyc :gryzie: @Art @Ingolf
      @Art @Ingolf zrobicie coś w tej sprawie?... polecam każdemu odwiedzającemu post oznaczać tych Panów dla zwrócenia ich uwagi
      ja nie widzę z tym problemu.wrzucasz na postac pobocza i ja kasuje. I niepożądanym itemom mówisz baybe
      a jak ktos ma na koncie 3x 90+ dropka 61 dropka 55 ze skillami na P to co ma zrobic? :rofl:
      do szescdziesiatego dziewiatego levela można skasowac postac wiec albo 61 albo 55 kasujesz z itemami ktorych nie selniesz/nie wyrzucisz i Bay?
      mam kasowac postac ze skillami P? No super rozwiazanie...
    • SenNaJawie wrote:

      belfegor1987 wrote:

      do szescdziesiatego dziewiatego levela można skasowac postac wiec albo 61 albo 55 kasujesz z itemami ktorych nie selniesz/nie wyrzucisz i Bay?
      mam kasowac postac ze skillami P? No super rozwiazanie...
      zrobiłem specjalny temat do tego zapraszam tam do dyskusji Itemy ktorych nie da sie sprzedac u handlarki a tylko zawadzaja miejsce w ekwipunku

      :55: :chunjo: - SheeeN 80lvl OFF :ninjadag:
      :50: :chunjo: -DarkWolfie 100lvl OFF