Odłamki w trudnym lochu małp, ile wyciągacie w godzinę?

• Gra

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Odłamki w trudnym lochu małp, ile wyciągacie w godzinę?

Cześć, mam takie pytanie, ile jesteście w stanie wyciągnąć odłamków w godzinę w trudnym lochu małp?
    Pytam ponieważ po rozmowach z kilku osobami na Samosie dowiedziałem się, że są tacy, co zbierają nawet około 80 czy setkę odłamków w godzinę tam, a dla mnie to nie jest niestety realny wynik.

Mam 42 lvl, z pelerynkami, skacząc po kanałach i czyszcząc komnatę lorda, razem z mniejszą komnatą zbiorę od 33 do 47 odłamków w godzinę z rękawiczką z IS, mój rekord to 56 w godzinę, ale wtedy było +15% na drop i fajnie wypadały bo czasami stakowały się po dwa. Lepsze wyniki notowałem na deskach w świątyni, a w DT mimo ostrza na g9 i 50% na DT nie jestem w stanie wybijać łuczników zbyt szybko i tam dochodząc do pieczątek dropię około 20-30 odłamków na godzinę.
    Kupię Łuk z Rogu Jelenia +9 sr 40+
  • Czyli wychodzi, że mam za niski lvl, ale średnio chce mi się dobijać 55 :D, stracę wtedy drop z metinów twardości (leki, kawałki płótna), a nic nie zyskam w zamian poza tymi odłamkami.
  • MagKai wrote:

Qvey wrote:

Tatyna wrote:

Czyli wychodzi, że mam za niski lvl, ale średnio chce mi się dobijać 55 :D, stracę wtedy drop z metinów twardości (leki, kawałki płótna), a nic nie zyskam w zamian poza tymi odłamkami.
    Wbij 42lv i wtedy bedzie okej
    On ma 42 :D
    Ojj, to nie wiem co sobie ubzdurałem że myślałem o 35lv. To na 42lv dziwnie że Ci tak słabo lecą, może słaby dmg i wolno wybijasz spota czym się równa gorszy drop odłamków na godzinę.