Search Results

Search results 1-20 of 279.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• za 60 robaków drobne ryby ;D ta gra mnie nienawidzi

• Zgadnij, kto napisze następny?

Tatyna - - Gry i zabawy

Nie ma @TatoJestemPro?

Tatyna - - Gry i zabawy

Nie tym razem @Helldorondo ?

Tatyna - - Gry i zabawy

BŁOND @uthenera?

• Zarobek

Tatyna - - Archiwum

Nie mam doświadczenia w tej materii bo tylko raz spróbowałem z 33 won jakie wydałem na antyki byłem stratny 6 wonów, ale kupowałem tylko rubiny. Później inwestowałem w szarfy, ale też bez skutku i jeszcze raz próbowałem w jakieś tanie onyksy, ale także się nie opłaciło, cena zakupu dwóch antyków przewyższa kwotę średniej legendy. Jeden onyks całkiem fajny mi wskoczył to na same zielone fasole poszło 3w. Jak rozmawiałem z kumplem, który żyje z alchemii to mówił, że przy około 60 wonach wydanych n…

• Zarobek

Tatyna - - Archiwum

Quote from MowMixKos: “Quote from Tatyna: “Lepiej 42 zostaw, na 55 zostają zatłoczone miejscówki, które i tak są mniej wydajne. Jak dla mnie 42 lvl to dostęp do wszystkich metków na pustyni, desek na ostatniej platformie w św Hwang, średni i trudny loch małp, BO, ezoty pod świątynią. DT to dramat, mam 55 lvl, 85% na DT 30 do PZ 20% na blok i co? I g.. nie ma mowy, żebym wydajnie tam zarabiał, zaraz mnie ktoś zamorduje, do kowala nie dojdę, Łuki wybija się mozolnie mimo ostrza na P. Hp leci tak, …

• Zarobek

Tatyna - - Archiwum

Lepiej 42 zostaw, na 55 zostają zatłoczone miejscówki, które i tak są mniej wydajne. Jak dla mnie 42 lvl to dostęp do wszystkich metków na pustyni, desek na ostatniej platformie w św Hwang, średni i trudny loch małp, BO, ezoty pod świątynią. DT to dramat, mam 55 lvl, 85% na DT 30 do PZ 20% na blok i co? I g.. nie ma mowy, żebym wydajnie tam zarabiał, zaraz mnie ktoś zamorduje, do kowala nie dojdę, Łuki wybija się mozolnie mimo ostrza na P. Hp leci tak, że dramat mimo że mam 550 defa z odpaloną c…