Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 1-20 z 979.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

• Nie @FuBus

• Nie @FuBu

• Luźne pogawędki

Vronbrn - - Gry i zabawy

Cytat od PocieKomruki: „I przy okazji coś takiego znalazłam na OLX Kto chętny? KlGXF4R.png ” @MagKai bo jej ulepszanie słabo wychodzi

• Luźne pogawędki

Vronbrn - - Gry i zabawy

Cytat od RShamane2137: „A to przepraszam, nie znam się. Ale śniło mi się dzisiaj, że grałem w metina znów ” Jakie EQ miałeś ?

• Luźne pogawędki

Vronbrn - - Gry i zabawy

Cytat od RShamane2137: „Mein chyba ” @Mein na negrosie bo ostatnio płakał jakie ceny tam są

• Luźne pogawędki

Vronbrn - - Gry i zabawy

Cytat od Dosarphic: „Cytat od Potworek: „@Dosarphic Co tam :3 ” Wbiłem sobie docelowy, zaplanowany przez siebie lv 100 na daggerze, wbiłem sobie platynke w lolu i w sumie szukam zajęcia, zaraz z psem skocze na spacer to może jakiś pomysł wpadnie. ” Pożycz mi Tomeezyna

• skojarzenia :D

Vronbrn - - Gry i zabawy

Rat

• Luźne pogawędki

Vronbrn - - Gry i zabawy

Cytat od Arrabbiata: „O granicy nie napisałam ja.Czyli jesteś mięki skoro nie panujesz nad emocjami. Dowalanie dziewczynie za to,że "nie pykło",jest dziecinne. Kurcze piosenka Gdzie Ci mężczyźni z lat 70 dalej ma sens. ” Na pewno nie ma sensu kaleczenie języka angielskiego przez Ciebie. A ja napisałem o „granicy” ponieważ lubicie naginać ją do warunków wam odpowiadających. Ty się loszko o moje emocje nie martw. Cytat od RShamane2137: „Vron chyba też do zbanowania za multikonto ” Dzięki RShamane2…

• Luźne pogawędki

Vronbrn - - Gry i zabawy