Recent Activities

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • SamarytaninEtolina -

    Liked ArixanBogiem’s post in the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Like (Post)
    Quote from NeeQo: “Quote from Arek: “Quote from NeeQo: “Wgl ta cala gildia Irre to smiech na sali ” Ja tam sporo osob nie lubie z tej gildii, ale szczerze nie ktorzy sa naprawde spoko :P ” No to troche przykre ze osoby typu demon psuja reputacje calej…
  • demoon -

    Replied to the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Post
    to nie cwaniactwo, to motywacja jeden demon i caly metin huczy co to by bylo bez niego... nuda nuda nuda :love:
  • SamarytaninEtolina -

    Liked ArixanBogiem’s post in the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Like (Post)
    Quote from Stormus: “Problem Demona i gildii Irre jest taki że oni tą grę traktują jako prawdziwe życie a wszyscy inni ''normalni'' gracze traktują tą grę jako zabawę i miłe spędzenie czasu. Proponuję żeby każdy z gildii Irre wyszedł…
  • SamarytaninEtolina -

    Liked Celtycki-Dzik’s post in the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Like (Post)
    Quote from NeeQo: “Quote from Stormus: “Problem Demona i gildii Irre jest taki że oni tą grę traktują jako prawdziwe życie a wszyscy inni ''normalni'' gracze traktują tą grę jako zabawę i miłe spędzenie czasu. Proponuję żeby każdy z…
  • DARKRIDER -

    Replied to the thread Muzyka Jakiej muzy słuchacie?.

    Post
  • SamarytaninEtolina -

    Liked Aata... nie Atta’s post in the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Like (Post)
    Quote from MowMixKos: “no demonka jak i jakiegos tam amebiaka aate bym na miejscu lidera spier... ze stanowiska I TO PRĘDZIUTKO ” Chusteczkę? ;(
  • SamarytaninEtolina -

    Liked ArixanBogiem’s post in the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Like (Post)
    Quote from demoon: “Quote from NeeQo: “@demoon skoncz w koncu grac bo juz sama gra zyjesz czlowieku ” grozisz mi? Grozby sa karalne i takie sa moje prawa jbc wiec ja nwm co ty masz na mysli ide to zglosic ” halo milicja xd
  • MrNobody -

    Liked Lucjusz’s post in the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Like (Post)
    Trochę mnie śmieszą teksty o świeżym powietrzu. Ja mam stanowisko przy oknie i mam cały czas otwarte. Jak chcę to nawet mogę otworzyć całkiem okno i patrzeć na monitor przez okno. 2w1 Ludzie co wam do czyjegoś dworu? Wyobraźcie sobie, że…
  • demoon -

    Liked Lucjusz’s post in the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Like (Post)
    Trochę mnie śmieszą teksty o świeżym powietrzu. Ja mam stanowisko przy oknie i mam cały czas otwarte. Jak chcę to nawet mogę otworzyć całkiem okno i patrzeć na monitor przez okno. 2w1 Ludzie co wam do czyjegoś dworu? Wyobraźcie sobie, że…
  • Lucjusz -

    Replied to the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Post
    Trochę mnie śmieszą teksty o świeżym powietrzu. Ja mam stanowisko przy oknie i mam cały czas otwarte. Jak chcę to nawet mogę otworzyć całkiem okno i patrzeć na monitor przez okno. 2w1 Ludzie co wam do czyjegoś dworu? Wyobraźcie sobie, że…
  • Oxytocyna -

    Replied to the thread Hobby „Podziel się czytaniem” – przedstawiamy ulubione książki.

    Post
    Fakt @Ayen po pierwszych dwóch "kiedyś-teraz" można ułożyć sobie samemu w głowie dalszą część i zakończenie. Tak jak pisałam wcześniej " to skakanie w czasie" jest charakterystyczne dla tej autorki. Dla mnie ta książka to był fajny…
  • MowMixKos -

    Replied to the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Post
    no, "my" przynajmniej przy was właśnie "jesteśmy" Gdzie "Wy" tak bardzo utożsamiając się w postach ze swoimi postaciami - nie istniejecie jak one
  • KilerNo0bs -

    Liked NeeQo’s post in the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Like (Post)
    Quote from demoon: “oby lexio byl taki cwany kiedy dymy sa xd tylko najpierw niech na nie przyjdzie bo jak narazie to tylko ubija mi postac jak stoje bez eq a jak sie ubiore to mi "nie placz" z kola pisze :crazy:@demoon skoncz w koncu grac bo juz sama gra…
  • JestMoc -

    Replied to the thread Gra Nowe wyzwanie.

    Post
    ciekawe skąd my zwykli szqrzy gracze mamy wiedzieć co planuje wszechmocny GF.
  • vendettablack -

    Replied to the thread Zmiany w grze - dyskusja.

    Post
    Tyle że aby coś zrobić trzeba niesłychanej chęci i zainteresowania GF a żeby ich cokolwiek popchnęło do działania trzeba by niezłego pomysłu który by przedstawiał nie małą dla nich korzyść, dzięki której była by szansa na poprawę…
  • MaxPeo -

    Replied to the thread System Zwierzaków - dyskusja.

    Post
    Co będzie lepsze dla WP na metiny i bossy? Meley czy Razador? Mam razadorka 95 lvl z berkiem 10% i chcę kupić łowce potworów do niego. I jednocześnie rozwijam meley typ 5 którą ma na 54 lvl 7,8 % pż ( skacze losowo co 6 lvl). Lepiej będzie jak…
  • Aata... nie Atta -

    Liked ArixanBogiem’s post in the thread Rozmowy serwera Etolin.

    Like (Post)
    Quote from MowMixKos: “Quote from ArixanBogiem: “Quote from NeeQo: “Quote from Arek: “Quote from NeeQo: “Wgl ta cala gildia Irre to smiech na sali ” Ja tam sporo osob nie lubie z tej gildii, ale szczerze nie ktorzy sa naprawde spoko :P ” No to troche…
  • RevWolt -

    Replied to the thread Zmiany w grze - dyskusja.

    Post
    Obecnie też gram identycznie, w weekend wchodzę czasami poexpić ludzi, jak są blaski to wykupie łapkę na 1 dzień i ostro dropie 4h 45W zarobku i mogę obijać się cały miesiąc. Fun mi sprawia to że wchodzę czasami a nie 24/7, największy…