Metin2 Polska

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

       Strona Główna
       Wiki
       Zalecenia
       Regulamin Forum
Ukryj eventy

Co w grze?
Co na forum?

Co na Metin2 Wiki?

Wydarzenie Serwer Kanał Start wydarzenia Koniec wydarzenia
Wygenerowano: / Czas serwera:

Nowości

Nieprzeczytane wątki

Wątek Odpowiedzi Ostatnia odpowiedź

Rozmowy konTROLLowane Samos

18,353

FvnkyTriip

Sura 52 lvl WP

10

Durm

Rozmowy konTROLLowane Etolin

18,873

OdZadziornej

Item Shop - dyskusja

4,495

Simlas31

Rozmowy konTROLLowane Tortuga

6,971

Zuriello

Tasmania OFF po restarcie

137

DojnyByk

Zmiany w grze - dyskusja

27,538

grzes282

Rozmowy konTROLLowane Diumar

12,349

CanabisheR

Rozmowy konTROLLowane Tasmania

1,854

MATIS80

Talizmany

34

CardinaleLeJiin

Ostatnie aktywności

  • FvnkyTriip -

    Użytkownik odpowiedział w wątku Rozmowy konTROLLowane Samos.

    Post
    Cytat od xXCalatorXx_Top1: „Cytat od MocWpNaSpota: „Blood alez dyma bez 1 klasy :) czm nie wrzucilas filmu jak u redow byliscie :D gdzie 4 magikow meczylo sie z daggerem i bmem dopiero jak likan wpadl to i tak bma nie poskladaliscie ;) bo stal i stal i nie…
  • Monisienka -

    Lubi post użytkownika Zuriello w wątku Rozmowy konTROLLowane Tortuga.

    Polubienie (post)
    Cytat od Sedrig: „hahahahaha. Na smoka wasze przebłyski zaczeły sie juz dawno i nie miałem nigdy z tym problemu bo w ilu byscie nie klikali to wchodziłem jak do siebie :D Z resztą jabolle tez wam pewnie dalej wchodzi jak chce. myle sie? przeklikaliście…
  • Durm -

    Użytkownik odpowiedział w wątku GRA Sura 52 lvl WP.

    Post
    Ciekawe zy z takim EQ daje radę na BO :D
  • OdZadziornej -

    Użytkownik odpowiedział w wątku Rozmowy konTROLLowane Etolin.

    Post
    ja tam rudego referaty od połowy czytałem jak już się rozkręcił ( Mind rudy to mój kolega nie traktuj tego jak wyzwiska xDDD nie banuj proszę xDDDD) prawda rudy xD?
  • OdZadziornej -

    Lubi post użytkownika KosmoKaczor w wątku Rozmowy konTROLLowane Etolin.

    Polubienie (post)
    Te Twoje referaty są takie długie że biedny Jazzy musi już dwa dni skrobać kontrargumenty. Następnym razem ulituj się nad nim i pisz na raty xD
  • OdZadziornej -

    Lubi post użytkownika JedenUczciwy w wątku Rozmowy konTROLLowane Etolin.

    Polubienie (post)
    Ja tam się cieszę. Nie mam na co odpisywać elaboratów 5 stronicowych.
  • Simlas31 -

    Użytkownik odpowiedział w wątku Item Shop - dyskusja.

    Post
    Nie każdy kupi za PLN, ale za Yangi/Kupony i nie wszyscy z 90+ muszą ładować tony w is :) . Ale rozumiem o co ci chodzi, ponieważ znam ludzi ładujących całe wypłaty.
  • KosmoKaczor -

    Użytkownik odpowiedział w wątku Rozmowy konTROLLowane Etolin.

    Post
    Te Twoje referaty są takie długie że biedny Jazzy musi już dwa dni skrobać kontrargumenty. Następnym razem ulituj się nad nim i pisz na raty xD
  • Zuriello -

    Użytkownik odpowiedział w wątku Rozmowy konTROLLowane Tortuga.

    Post
    Cytat od Sedrig: „hahahahaha. Na smoka wasze przebłyski zaczeły sie juz dawno i nie miałem nigdy z tym problemu bo w ilu byscie nie klikali to wchodziłem jak do siebie :D Z resztą jabolle tez wam pewnie dalej wchodzi jak chce. myle sie? przeklikaliście…