You are not logged in.

       Portal
       Kanał IRC
       Support
       Ekipa Metin2.pl
       Wiki
Co w grze?
Co na forum?
Facebook: Metin2 Wiki:

Dear visitor, welcome to Oficjalne Forum Metin2.pl. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

GoToLee

Trainee

  • "GoToLee" started this thread

Posts: 32

Location: Chunjo

Occupation: Expienie

  • Send private message

1

Wednesday, February 18th 2009, 9:53pm

Metin 2 US kto gra?

Tak jak w Temacie ktos gra?:)

goku01

Trainee

Posts: 53

Location: Narew

Occupation: Bezrobotny

  • Send private message

2

Wednesday, February 18th 2009, 9:59pm

Jak widziałem to są jacyś gracze, sam na pewno nie jesteś. Mam woja mentala 44, ale nie gram na nim. A temat to zaraz zamkną pewnie ;]

DarkMatis

Intermediate

  • "DarkMatis" has been banned

Posts: 79

Location: Warszawa

Occupation: Supermen ratuje koty z drzew :)

  • Send private message

3

Wednesday, February 18th 2009, 10:01pm

Czy ktoś gra xD >? jasne ze gra mamy nawet Polaka w top 10 ;P

GoToLee

Trainee

  • "GoToLee" started this thread

Posts: 32

Location: Chunjo

Occupation: Expienie

  • Send private message

4

Wednesday, February 18th 2009, 10:04pm

:P ale mi chodzi czy ktos ze mna zagra :]

DarkMatis

Intermediate

  • "DarkMatis" has been banned

Posts: 79

Location: Warszawa

Occupation: Supermen ratuje koty z drzew :)

  • Send private message

5

Wednesday, February 18th 2009, 10:05pm

W jakim sensie bo nie rozumiem, party i te sprawy ta :D ?

GoToLee

Trainee

  • "GoToLee" started this thread

Posts: 32

Location: Chunjo

Occupation: Expienie

  • Send private message

6

Wednesday, February 18th 2009, 10:05pm

Powoli mi sie zaczyna nudzic wiec szukam nowych znajomych

Synek

Trainee

  • "Synek" has been banned

Posts: 26

Location: Spam

Occupation: Uczeń

  • Send private message

7

Wednesday, February 18th 2009, 10:09pm

jaki nick tego kolesia :DD


edit :D
Bądź Wolny! Opuść Metina!


Xaar Avek z Twoim ULUBIENCEM :] 季詞瓦特欺騙

GoToLee

Trainee

  • "GoToLee" started this thread

Posts: 32

Location: Chunjo

Occupation: Expienie

  • Send private message

8

Wednesday, February 18th 2009, 10:16pm

To jak ktoś chce ze mną pograć to w sygnie mam dane gdzie znalezć :) albo pisać PW bądź gg 9751981

9

Thursday, February 19th 2009, 7:52pm

no faktycznie na New World jest niewielu polakow...niewielu graczy.Wszyscy graja na Free Kingdom

GoToLee

Trainee

  • "GoToLee" started this thread

Posts: 32

Location: Chunjo

Occupation: Expienie

  • Send private message

10

Thursday, February 19th 2009, 8:17pm

hmm...niewielu? ja znam duzo :P coraz wiecej gra 8)

GoToLee

Trainee

  • "GoToLee" started this thread

Posts: 32

Location: Chunjo

Occupation: Expienie

  • Send private message

11

Saturday, February 21st 2009, 11:59am

Pomocy! :|

Pomuz ktos mam problem z misja Secret Of China 2 mam zabic fierce Desert Outlaw's i nic nie dropi xD

96kuba96

Beginner

Posts: 9

Location: wziął się Metin2 PL?

Occupation: szkoła (za 6 lat już nie)

  • Send private message

12

Saturday, February 21st 2009, 9:25pm

ja gram na US ale na FREE KINGDOM szkoda ;/
:s1: M2.Us Historia zaczyna się od nowa...


13

Saturday, February 21st 2009, 10:08pm

Ja też pocinałem na FK, fajnie, kultura nie to co PL ;/ Polecam każdemu ;)

  • "handlarek" has been banned

Posts: 335

Location: Stary Górny Mokotów :)

  • Send private message

14

Saturday, February 21st 2009, 10:14pm

Dziarq pokazal, ze polak potrafi, mimo, ze nie startowal od poczatku metina - On gral na PL do czasu pamietnego wysypania serwerow - usuniecia czesci postaci.
Pokazal, ze jak sie chce i sie umie, to mozna wbic sie do topki:)

15

Saturday, February 21st 2009, 10:48pm

To powiedzcie jak sprawy stoją z SM na US . Ile można kupić za sms i na co to starcza :) I gdzie najwięcej polaków gra ?:D
Iruka 67 lvl s5 [off] wymieniona postac nieodpowiadam za nia
Lapsik14 77 lvl s14 [off] sprzedaje niedlugo
Ninja dagger 1 lvl + [ostatnia posta] trzeba koksic

96kuba96

Beginner

Posts: 9

Location: wziął się Metin2 PL?

Occupation: szkoła (za 6 lat już nie)

  • Send private message

16

Sunday, February 22nd 2009, 9:21am

Ja też pocinałem na FK, fajnie, kultura nie to co PL ;/ Polecam każdemu ;)
w jakim królestwie grasz? Bo ja w niebieskim
:s1: M2.Us Historia zaczyna się od nowa...


17

Sunday, February 22nd 2009, 9:27am

Chunjo

18

Sunday, February 22nd 2009, 9:46am

To powiedzcie jak sprawy stoją z SM na US . Ile można kupić za sms i na co to starcza :) I gdzie najwięcej polaków gra ?:D


za 1 smsa za 10 zł możesz kupić 5000 sm a za 2500 sm kupujesz full Is na 30 dni
Szaman smok


19

Sunday, February 22nd 2009, 9:54am

To powiedzcie jak sprawy stoją z SM na US . Ile można kupić za sms i na co to starcza :) I gdzie najwięcej polaków gra ?:D


za 1 smsa za 10 zł możesz kupić 5000 sm a za 2500 sm kupujesz full Is na 30 dni


No co ty ? Chyba na bugach ! Naprawdę tam są takie normalne ceny ?

20

Sunday, February 22nd 2009, 10:12am

a czy da sie zmieniac waluta z ktorej mozna kupic sm??
(mieszkam w UK i nie bylo mojej opcji walutowej ;( )