You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Oficjalne Forum Metin2.pl. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

501

Monday, March 11th 2013, 7:14pm

jedni sa za drudzy przeciw : nie ma nikogo takiego co kazdemu by dogodzil :o
Handlowy.

Proszę o PW jeżeli chcecie mnie o czymś poinformować.

BilleJean * Negros. :swir2:

Yvett

Yakkosan - Piechur

Posts: 475

Location: Trójmiasto

Occupation: Szamanka

  • Send private message

502

Monday, March 11th 2013, 7:24pm

Proszę niech mi ktoś wyjaśni dlaczego z nowych broni, stalek etc można je spalić bodziem i otrzymać np.: złodzieja+9 , trytona+9, stal+9 ... litości...zrobić taki item na chwile obecną to godzinę czasu na metkach z 3/4 osobową ekipą :D :D :D :D litości!!!! sam mam już 3 złodzieje+9 ;/ i wcale mi się to nei podoba :(

Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. Przy ulepszaniu z +0 na +1 nie wyskakuje komunikat, że przedmiot może ulec zniszczeniu, nie trzeba "akceptować" decyzji. Takie bajeczki to nie tutaj. ;]
/Edit:
Jak ktoś ma wysoki lvl to może sie pobawić na nowych mapach, nie pomyśleli o niższych lvl
Dla niższych lvli jest baronowa na którą my wejść już nie możemy. Dla lvli +75 jest grota z bossami oraz dc. :)

:52:

This post has been edited 1 times, last edit by "Yvett" (Mar 11th 2013, 7:26pm)


503

Monday, March 11th 2013, 8:39pm

Ciekawostka, przy przerobieniu stalki woj+6 na nową zbroję bon który był w stali nie został usunięty i nadal jest w nowej zbroi ^^A pisze na wiki że bony sa usuwane w przypadku przerobienia.

andrzej81

Professional

Posts: 122

Location: Jelenia Góra

Occupation: Mechanik

  • Send private message

504

Monday, March 11th 2013, 9:15pm

te kawałki ogólnie się nie łączą ale miałam tak wczoraj że 2 sie połaczyły , powinni to poprawić moim zdaniem bo dużo tego leci
kawałki sie łacza ale tylko te ktore maja ten sam czas :) możliwosc połaczenia jest wtedy kiedy jestesmy w pt i wypadna nam 2 kawałki i podnoszac 1 kawałek przez siebie i zarazem kolega w pt podnaszac 2 kawałek

505

Monday, March 11th 2013, 9:23pm

Co do fasolek to żenada , 10 metinów twardości pękło i dalej bez fasolki , czytając wyżej widziałem , że po 3 metkach dropło komuś, wiadomo zależy od szczęścia. Wiki podaje informacje , że tylko z metinów na 50/75/90 lvl dropią , nie sprawiedliwiej byłoby gdyby dropiły one z wszystkich metinów od 40lvl do 90.. Moim zdaniem tak. Był jest i bedzie duży nacisk na kupno smoczych monet w metinie , ale niektórzy nie inwestują w gre , i jak mają je zdobyć? skoro lecą z metinów ale chyba rzadziej niż wierzchowce.. można też kupić na rynku ale zapewne za duże pieniądze ;/ . Więcej jest chyba przeciw nowej aktualizacji.. Dobrze , że się zmienia gra, idzie do przodu , trochę priv z polaka się robi ale cóż , miejmy nadzieje że aż tak na psy PL nie zejdzie. Jedyny problem jaki widzę w grze to za duży nacisk na SM :cursing: .
Minio-75LVL :mkay:

"ja się wcale nie chwalę,po prostu mam talent"

HadsonPL

Professional

Posts: 160

Location: Polska

Occupation: Prison Break Fan!

  • Send private message

506

Monday, March 11th 2013, 10:16pm

Co do fasolek to żenada , 10 metinów twardości pękło i dalej bez fasolki , czytając wyżej widziałem , że po 3 metkach dropło komuś, wiadomo zależy od szczęścia. Wiki podaje informacje , że tylko z metinów na 50/75/90 lvl dropią , nie sprawiedliwiej byłoby gdyby dropiły one z wszystkich metinów od 40lvl do 90.. Moim zdaniem tak. Był jest i bedzie duży nacisk na kupno smoczych monet w metinie , ale niektórzy nie inwestują w gre , i jak mają je zdobyć? skoro lecą z metinów ale chyba rzadziej niż wierzchowce.. można też kupić na rynku ale zapewne za duże pieniądze ;/ . Więcej jest chyba przeciw nowej aktualizacji.. Dobrze , że się zmienia gra, idzie do przodu , trochę priv z polaka się robi ale cóż , miejmy nadzieje że aż tak na psy PL nie zejdzie. Jedyny problem jaki widzę w grze to za duży nacisk na SM :cursing: .


Masz racje, ale za coś muszą inwestować w servery, opłacać hosting i pracowników którzy nic nie robią :)
"Jeden środek: uciekać - na nic silne ramię..."
"Semper Fi" - Zawsze Wierni

Tylko na Polskim forum tylko od Polaczków dostaniesz warma za nic, usuną ci konto i zabronią graczom dyskutować w temacie zatytułowanym "dyskusje...."

507

Monday, March 11th 2013, 10:27pm

Proszę niech mi ktoś wyjaśni dlaczego z nowych broni, stalek etc można je spalić bodziem i otrzymać np.: złodzieja+9 , trytona+9, stal+9 ... litości...zrobić taki item na chwile obecną to godzinę czasu na metkach z 3/4 osobową ekipą :D :D :D :D litości!!!! sam mam już 3 złodzieje+9 ;/ i wcale mi się to nei podoba :(

Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. Przy ulepszaniu z +0 na +1 nie wyskakuje komunikat, że przedmiot może ulec zniszczeniu, nie trzeba "akceptować" decyzji. Takie bajeczki to nie tutaj. ;]


może była taka możliwość ale została usunięta, coś w tym jest bo na swoim serwerze niedługo po wprowadzeniu nowych mapek widziałam w markecie 4 x czyste trytony +9, pewnie bugerzy coś zwęszyli ^^

nie handluje z ludźmi którzy nie potrafią czytać opisów aukcji

508

Monday, March 11th 2013, 10:29pm

ja powtorze swoje pytanie bo pewnei zginelo smiercia naturalna a mianowicie :

CZY darady STWORZYC NOWEGO ALCHEMIKA GILDIJNEGO? (np.rubin)

sprawdzal ktos bo ja nei mam takiej mozliwosci


Moderator Vathavar:
Nie jeszcze nie ma takiej opcji. Pozostaje korzystać z alchemików "obcych" przy 30%
Szaman 105

This post has been edited 1 times, last edit by "Vathavar" (Mar 12th 2013, 9:33pm)


509

Monday, March 11th 2013, 10:53pm

Jak polacza serwery to juz chyba nikt nie bedzie narzekal na zbyt wielki drop z metkow 95+ bo znajac zycie bedzie graniczylo z cudem zeby ubic wiecej niz 3-4 metki na godzine. Takie jest moje zdanie ;p Takze cieszcie sie poki mozecie ze mozna latwo sobie zrobic stalke czy bojowego na +9 ;p

czyzo777

Trainee

Posts: 46

Location: Kronos

  • Send private message

510

Monday, March 11th 2013, 11:04pm

Ulepszał już ktoś 15 tych nowych kryształów z alchemii w 1? Bo jak ulepsza się 4 to zmienia się tylko część nazwy i nie wiem jeszcze na co to wpływa :P Uzbierać 15 tego samego rodzaju jakoś nie moge, bo każdy kryształ dostaje inny, a ludzie u mnie na serwerze nie chcą się tym wymieniać i nikt nie wie o co chodzi :/

Czyzo12 - Szaman Smok 61 lvl OFF

Posts: 48

Occupation: Karam Boty!

  • Send private message

511

Monday, March 11th 2013, 11:05pm

Ceny rynkowe? Jeden sposób na zrobienie cen normalnych. Niech zostawią drop stalek itp. a zmniejszą mozliwość pomyślnego ulepszenia nowych item. Przydałoby się również aby item które są ulepszeczami było jakoś trudniej zdobyć. Wtedy ceny powinny dojść do normalnej ceny mniej więcej, a mapy i drop będą nadal cieszyły graczy.

mti007

Master

Posts: 247

Location: małopolskie

Occupation: Student

  • Send private message

512

Monday, March 11th 2013, 11:22pm

Ceny rynkowe? Jeden sposób na zrobienie cen normalnych. Niech zostawią drop stalek itp. a zmniejszą mozliwość pomyślnego ulepszenia nowych item. Przydałoby się również aby item które są ulepszeczami było jakoś trudniej zdobyć. Wtedy ceny powinny dojść do normalnej ceny mniej więcej, a mapy i drop będą nadal cieszyły graczy.

Sorki kolego, ale sam sobie przeczysz. Po pierwsze zwiększony drop stalek wpłynie na zmniejszenie ceny tylko stalek (generalnie). Po drugie jeżeli zmniejszymy szansę na pomyślne ulepszenie to automatycznie stalek będzie mniej na rynku co doprowadzi do tego, że ich cena wzrośnie. Miałeś w ogole w szkole jakieś podstawy ekonomii popyt, podaż,sprzedaż?

Druga sprawa inflacja(spadek realnej wartości pięniądza- tzn wszystko jest "drogie) wynika z nadmiaru pieniedzy na rynku. Więc jakby tak pomyśleć to faktycznie zarobki osób, którzy zarabiali na stalkach spadną, ale wątpię żeby to miało jakiś większy wpływ na cały rynek z wyjątkiem wszelkich ulepszaczy wymaganych dla stalki.

U na na agronasie ceny stalek spadły około 50-krotnie jeśli chodzi o stalki 0+6 i 5cio krotnie stalki+9, ale nie zauwazylem naglych spadkow cen innych itemow.
Jeżeli wygralem/wygrałeś lub chcesz się dogadac pisz PW

This post has been edited 1 times, last edit by "mti007" (Mar 12th 2013, 12:37am)


513

Monday, March 11th 2013, 11:27pm

Ogarnia ktos ta alchemie?

By podniesc "jakosc" smoczego kamienia trzeba 4 te same kamienie (spalilo mi 5x pod rzad) az w koncu mi 1 wlazlo i jakos : metny zmienilo sie na jakosc: przejrzysty. A statystyka kamienia sie nie zmienila:P Wiec po co ta cala "jakosc"? Kolejna sprawa jest tam jakas 1 opcja nie pamietam jaka ze trzeba 12x ten sam kamien. Probowal ktos? No i ostatnie pytanie... Na jakiej zasadzie to dziala? Pewnego razu zalozylem ten zielone kamien + 5 PE i dodalo do statystyki w "C" 5 PE ale np dzisiaj go zalozylem i statystyka sie nie zwiekszyla to samo np z innymi jest... Zakladam kamien + 1 Witalnosci i nic ani PZ nie rosnie ani statystyka nie rosnie... O co w tym chodzi?:P

514

Monday, March 11th 2013, 11:36pm

Ogarnia ktos ta alchemie?

By podniesc "jakosc" smoczego kamienia trzeba 4 te same kamienie (spalilo mi 5x pod rzad) az w koncu mi 1 wlazlo i jakos : metny zmienilo sie na jakosc: przejrzysty. A statystyka kamienia sie nie zmienila:P Wiec po co ta cala "jakosc"? Kolejna sprawa jest tam jakas 1 opcja nie pamietam jaka ze trzeba 12x ten sam kamien. Probowal ktos? No i ostatnie pytanie... Na jakiej zasadzie to dziala? Pewnego razu zalozylem ten zielone kamien + 5 PE i dodalo do statystyki w "C" 5 PE ale np dzisiaj go zalozylem i statystyka sie nie zwiekszyla to samo np z innymi jest... Zakladam kamien + 1 Witalnosci i nic ani PZ nie rosnie ani statystyka nie rosnie... O co w tym chodzi?:P

trzeba jeszcze aktywować :tak: nie wystarczy założyć ;p

czyzo777

Trainee

Posts: 46

Location: Kronos

  • Send private message

515

Monday, March 11th 2013, 11:41pm

Trzeba włożyć kamień do ramki odpowiedniego koloru i wcisnąć raz 'aktywuj'. Przycisk zostanie taki wciśnięty, podniosą sie statystyki i zacznie sie odliczać czas do końca trwania bonusu. W każdej chwili można to zatrzymać klikając znów 'aktywuj' (przycisk znów będzie normalny). Tyle do tej pory zrozumiałem i próbuję rozgryźć ulepszanie, ale niestety mam mało czasu na granie, a co za tym idzie mało kryształów.

Czyzo12 - Szaman Smok 61 lvl OFF

This post has been edited 1 times, last edit by "czyzo777" (Mar 11th 2013, 11:46pm)


516

Monday, March 11th 2013, 11:45pm

Ogarnia ktos ta alchemie?

By podniesc "jakosc" smoczego kamienia trzeba 4 te same kamienie (spalilo mi 5x pod rzad) az w koncu mi 1 wlazlo i jakos : metny zmienilo sie na jakosc: przejrzysty. A statystyka kamienia sie nie zmienila:P Wiec po co ta cala "jakosc"? Kolejna sprawa jest tam jakas 1 opcja nie pamietam jaka ze trzeba 12x ten sam kamien. Probowal ktos? No i ostatnie pytanie... Na jakiej zasadzie to dziala? Pewnego razu zalozylem ten zielone kamien + 5 PE i dodalo do statystyki w "C" 5 PE ale np dzisiaj go zalozylem i statystyka sie nie zwiekszyla to samo np z innymi jest... Zakladam kamien + 1 Witalnosci i nic ani PZ nie rosnie ani statystyka nie rosnie... O co w tym chodzi?:P

trzeba jeszcze aktywować :tak: nie wystarczy założyć ;p



Haha :D Dobre :P Dzieki. No tez staram sie rozgryzc... Wydaje mi sie ze od "jakosci" zalezy ulepszanie - im wyzsza jakosc tym wieksze szanse. Ale to moje domysly. Lub moze to podnosic statystyki smoczych kamieni. Bo jesli ulepsza sie je do +9 to te ze statystykami dadza tyle co perlowy naszyjnik np - 4 pkt. A to z PZ daje o 25% mniej niz srebrna bransa czyli na +9 900 PZ wiec sporo nawet. A zeby sie przekonac czy jakosc wplywa na statystyki kamienia trzeba tego z PZ ulepszyc bo raczej poziom PZ sie by zwiekszyl odrazu. Moze sie uda jutro bo 1 brakuje a dzis juz 10 wytworzylem.

517

Monday, March 11th 2013, 11:50pm

ci co sa za zmniejszeniem dropu-co tam takiego leci... ulepszacze do nowych pseudoepików ktorych trzeba po około 10 kazdego rodzaju niewiem nie wnikam...pali dosc ostro to wiec nie rozumiem żali tych ujadaczy co chca zmniejszyc drop.stalki i ich nowe przeróbki pierwotnie mialy byc dla 90+ zrodlem do przerabiania ich do nowych epikow jednak nie zauwazono ze drop ich z+7 nawet popsuje rynek, ktory opieral sie na ulepszaczach typu perly ogony weza+.do tej pory nawet 35 lvl mogl w dobry sposob na tym zarobic no i coz tym prostym zabiegiem dropienie tego staje sie nieopłacalne, choć jezeli ich ceny spadna o 1/3 to ci, którzy mają stalki z pro bonami skorzystaja i dociagna do 9...jednakze widząc ze dropią 5/6/7 nietrudno sie domyslec ze poza ceną ich wzrosnie zainteresowanie dt. zyskaja te 90+ ktorym sie uda wbic kilka na 9 co moze im na poczatku przyniesc zysk gdy podejma sie ich wymian na itemy 5b zaś pózniej ich cena bedzie maleć...
ogólnie system epików zostal powaznie osłabiony. stalki ktore byly w cenie, zwlaszcza 9, stracily na wartosci. epiki tj niebianki jako tako jeszcze mają status epickich, jednak alternatywa , jaką jest epik II sprawia że staja sie one mniej pozadane. bronie nowe epickie - to samo. jeden z +dla klas fizycznych zwłaszcza dla mentala to 2reka ktora na 9 ma wiekszy sporo damage niz zlodziej.
nowe mapy mialy przyniesc plusy. zwlaszcza dla 90+.problemem sa nagrody. kamienie duchowe za duzo juz nie sa warte... poza tym ktory 90lvl czyta kd. kd+4 tez nie nadawalyby sie bo to juz daje wróżka. ryzykowne byloby wprowadzenie perel jako drop z metkow-część przytoczylaby argument ze to z privow, no i po pewnym czasie proceder taki bylby naduzywany i przyczyniloby sie to do wzrostu ilosci itemkow wkutych na9. najmniej ryzykowna nagroda sa zbroje i bronie- to juz bylo i przy baronowej pajakow(stalki) metki 85,90 jako drop bojowych i broni ni i w grocie tez leca bronie65 +6a jakos nikt nie narzeka.
podsumowujac, zmiany na + dla 90, na- dla zarobkowiczow ogonow z+ i dla rynku, króry będzie teraz ciężki co przewidzenia pod wzgledem cen.
kiedys yang byl g**** wart, teraz itemy,ulepszacze są g****warte.
i na czym tu gracze beda zarabiac
pozdrawiam
nick w grze: Czaroo
lvl:86
serwer: Onyks ( S8 )
skille: :chlosta: :rocketlauncher:
GAME OVER :rip:

518

Tuesday, March 12th 2013, 12:00am

Mimo że nie mam 90lv, a po nich wszyscy jadą z racji jakby nie znajomości tematu czy innych powodów... chciałbym też przedstawić swoje spojrzenie, niższego lv na ten temat, stosunkowo obiektywnie.

Jak najbardziej zmiany powinny być i muszą być, tu nie ma co się kłócić że wreszcie metin, idzie do przodu, tylko czy aby na pewno? Każdy chyba zna chytrość gfu, choćby bulenie za bonki, teraz dodatkowo fasolka która dropi z "wybranych" metinów raz na rok. Czy te odłamki które lecą często więc trzeba często zawijać jednocześnie tracąc czas, a czasami nawet nie mając miejsca na te kamyczki.... Czemu? chyba każdy się domyśli. Alchemia- póki co odkrywana, ale jest to duży + dla wszystkich postaci, z racji że można dodać sobie trochę pkt, wydaję mi się jednak że sam proces będzie dość długi i mozolny. Chyba że zainwestujemy $. Z tego co też przeczytałem jest duuuży + że opłacalnie bije się w PT.

Drop z metków, o to o co w sumie najwięcej krzyku, lv 90+ ofc zajmuje wbicie i posiadanie jakiegoś eq. Jak najbardziej drop powinien być dobry tylko czy nie "za" dobry jest kupę screenów które pokazują że nawet już nie trzeba iść na większość bossów bo lepiej polecieć i ubić parę metków w 1h i mieć co sellać. Pewnikiem gdyby grało więcej osób drop rozkładałby się z racji ilości 90+ których, znowu nie jest aż tak dużo teraz i ilości samych metków na mapie, a wciąż byłoby to opłacalne. Jak ktoś wspomniał więcej itemków= Więcek bonowania, palenia etc(każdy kto coś robił wie ocb) znowu punkt dla gfa za pazerność.

Ceny i rynek. Skutki tego widać już... Stalek akurat nie ma co się czepiać bo powoli robi się to jakąś norma, a niebianka staje się taką stalką. Chciałbym spojrzeć na ogólny rozwój metina...Nowi gracze, no właśnie... coś ich nie widać? Ja nie widzę. Dziś mógłbym powiedzieć że sensu gry zaczynać nie ma. Ogólna polityka doprowadziła do spadku wszelkich cen. Racjonalne byłoby danie np ogony weża+ jako dodatek do ulepszania nowych zbroi np na +5. Ktoś powie znowu, eee ty nie masz 90 to se wbij. Taaa... za co ma wbić? za yang na allegro...? Bo same kdki i ku stoją tak mizernie, że zaczynając od nowa nie jest tak sielankowo, bo stosunki cen do itemów, są trochu kiepskie dla tych niższych lv. Pomijam że bez 2xdropu możemy pomarzyć o większych zarobkach mając niski lv(nie ubijemy metów 5,15 lvli większych od nas, w pojedynkę, a grupy? Jakie grupy dzisiaj...)

Podsumowując aktualizacja jest naprawdę na +++ Problem może w zbalansowaniu jej, na pewno na nasze warunki Metina2 PL. Nie wiem jak w innych krajach...Jednak czy przyciąga ona dużo nowych graczy dzięki którym powinna kręcić się ta gra. Na pewno przywoła starych wyjadaczy choćby do wejścia i ubicia paru metków, bądź dobicia 90. Jest to też pewna zachęta,przymus? wbicia większego lv z racji wciąż wymierającego(?) metka. Czasami nawet może wydawać się jakby nie było co robić. Czy to sprawi że Metin2 stanie się kiedyś lepszy? Czy sprawi że będzie się można cieszyć grą, nie czekając na dodanie kolejnych 5lvi przez rok? Nie wiadomo...Najbardziej obawiam się pustych kanałów i widoku m1 pustego jak m2.
Poprzednie Konto - BigApple (zapomniałem maila -.-)

Elqauen

Beginner

Posts: 20

Location: Legnica

  • Send private message

519

Tuesday, March 12th 2013, 12:16am

Mimo że nie mam 90lv, a po nich wszyscy jadą z racji jakby nie znajomości tematu czy innych powodów... chciałbym też przedstawić swoje spojrzenie, niższego lv na ten temat, stosunkowo obiektywnie.

Jak najbardziej zmiany powinny być i muszą być, tu nie ma co się kłócić że wreszcie metin, idzie do przodu, tylko czy aby na pewno? Każdy chyba zna chytrość gfu, choćby bulenie za bonki, teraz dodatkowo fasolka która dropi z "wybranych" metinów raz na rok. Czy te odłamki które lecą często więc trzeba często zawijać jednocześnie tracąc czas, a czasami nawet nie mając miejsca na te kamyczki.... Czemu? chyba każdy się domyśli. Alchemia- póki co odkrywana, ale jest to duży + dla wszystkich postaci, z racji że można dodać sobie trochę pkt, wydaję mi się jednak że sam proces będzie dość długi i mozolny. Chyba że zainwestujemy $. Z tego co też przeczytałem jest duuuży + że opłacalnie bije się w PT.

Drop z metków, o to o co w sumie najwięcej krzyku, lv 90+ ofc zajmuje wbicie i posiadanie jakiegoś eq. Jak najbardziej drop powinien być dobry tylko czy nie "za" dobry jest kupę screenów które pokazują że nawet już nie trzeba iść na większość bossów bo lepiej polecieć i ubić parę metków w 1h i mieć co sellać. Pewnikiem gdyby grało więcej osób drop rozkładałby się z racji ilości 90+ których, znowu nie jest aż tak dużo teraz i ilości samych metków na mapie, a wciąż byłoby to opłacalne. Jak ktoś wspomniał więcej itemków= Więcek bonowania, palenia etc(każdy kto coś robił wie ocb) znowu punkt dla gfa za pazerność.

Ceny i rynek. Skutki tego widać już... Stalek akurat nie ma co się czepiać bo powoli robi się to jakąś norma, a niebianka staje się taką stalką. Chciałbym spojrzeć na ogólny rozwój metina...Nowi gracze, no właśnie... coś ich nie widać? Ja nie widzę. Dziś mógłbym powiedzieć że sensu gry zaczynać nie ma. Ogólna polityka doprowadziła do spadku wszelkich cen. Racjonalne byłoby danie np ogony weża+ jako dodatek do ulepszania nowych zbroi np na +5. Ktoś powie znowu, eee ty nie masz 90 to se wbij. Taaa... za co ma wbić? za yang na allegro...? Bo same kdki i ku stoją tak mizernie, że zaczynając od nowa nie jest tak sielankowo, bo stosunki cen do itemów, są trochu kiepskie dla tych niższych lv. Pomijam że bez 2xdropu możemy pomarzyć o większych zarobkach mając niski lv(nie ubijemy metów 5,15 lvli większych od nas, w pojedynkę, a grupy? Jakie grupy dzisiaj...)

Podsumowując aktualizacja jest naprawdę na +++ Problem może w zbalansowaniu jej, na pewno na nasze warunki Metina2 PL. Nie wiem jak w innych krajach...Jednak czy przyciąga ona dużo nowych graczy dzięki którym powinna kręcić się ta gra. Na pewno przywoła starych wyjadaczy choćby do wejścia i ubicia paru metków, bądź dobicia 90. Jest to też pewna zachęta,przymus? wbicia większego lv z racji wciąż wymierającego(?) metka. Czasami nawet może wydawać się jakby nie było co robić. Czy to sprawi że Metin2 stanie się kiedyś lepszy? Czy sprawi że będzie się można cieszyć grą, nie czekając na dodanie kolejnych 5lvi przez rok? Nie wiadomo...Najbardziej obawiam się pustych kanałów i widoku m1 pustego jak m2.

Łoooo bardzo dluuuuuuuga i mądrze napisana wiadomosc ale i tak twierdze ze staki +7,+6 to lekka przesada i jeszcze ten OGromny drop z tych metinow :O Jak by byl o 50% mniejszy a stal+7 dropila by tak jak aura czyli nie za czesto to jeszcze dalo by sie zyc :)

socikxD

Beginner

Posts: 33

Location: daleko

Occupation: szkoła

  • Send private message

520

Tuesday, March 12th 2013, 12:29am

co od tego "dropu" ludzie sie zabijają o metiny, nie daje rade, ale co dam leci i bije, skutkami takiego czegoś są kłótnie miedzy graczami a potem screen shoty wysylane na support za obraze, ceny spadły, w grze ludzie się śmieją ze ich dropki bedą mialy stalki 9. Od wprowadzenia na metin2 tych mapek i dropu takich stalek, ludzi w dt przybywa, kręcą stalki i skutek jest tego taki ze stalka dla ninji jak byla warta kilka itemkow 5b ta teraz, 900kk. co to jest -,^. Metin2 straci na tym ponieważ większość ludzi przestanie w to grac ponieważ ta gra staje się jak jakiś prywatny serwer o poziomie hard. moim zdaniem powinien być to tak jak by event, nowe mapki otwarte kilka dni w miesiącu wtedy by było w miarę ok
jeśli coś wygrałem pisz pw.
bubus236